Wie heeft er ooit een innestelingsbloeding gehad? Was dit dan enkele druppels bloed? Leek het meer op menstruatie alleen dan zonder krampen? Ik ben daar erg benieuwd naar! Gister ging ik naar de wc en er kwam weer een berg slijm met wat roze afscheiding (beetje), toen ging ik weer naar de wc en toen was het een (klein beetje) en de laatste keer gisteravond, was het weer helder slijm. Nu ging ik vanmorgen naar de wc en toen zat er uiteraard weer slijm, alleen nu heel veel roze... Als ik meestal ongesteld word, dan begint het gelijk met helder rood bloed met van die zwarte dingetjes erin. Nu was het heel licht roze met slijm en er zat niks in mn maandverband en ook niks in de wcpot zelf. Het kan natuurlijk altijd nog een menstruatie zijn en tuurlijk hoop ik op een innesteling! ... Hoe was jullie ervaring met dit?
dat vraag ik mij dus ook af moet 29 januari ongesteld worden en heb tot gister klein beetje bruin gehad en sinds vandaag kotsmisselijk en ik kan me ook niet herinneren of ik het bij de andere kinderen had .
Ik had gister ongesteld moeten worden, vandaag is dus mijn nod. Nu heb ik niet getest vanochtend omdat m'n ongesteldheid weleens een dag later kan komen. Nu dacht ik vandaag ook dat het eraan kwam maar had alleen last van wat bruin slijm. Het zet dus niet door en ik snap er niks van. Nu las ik inderdaad wel dat het dus innestelingsbloed kan zijn maar ik word er echt onzeker van omdat ik nu nog niks weet!
ik vanmiddag getest en negatief.. tegen de avond ook een hoop dit slijm met wat roze erin..nu pas innesteling? ? vandaag 10dpo
Volgens mij is de kans op innestelingsbloeding niet zo heel erg groot. Dacht altijd dat er meer vrouwen zijn die dit niet hebben dan vrouwen die hier wel last van hebben. Ik heb soms dat ik meteen ongi wordt maar ook heel vaak dat het eerst 2 dagen met een minimale puntbloeding begint. Ik hoop dat je hartstikke zw bent! Duim Duim!!!!
Klopt, heb ik ook gelezen maar ik word altijd gewoon ongesteld. Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt Maargoed we weten allemaal hoe je lichaam je in de maling kan nemen dus ik wil eigenlijk nergens meer vanuit gaan