Hallo, Ik ben Elisa. 25 jaar oud. En ben 3januari voor de laatste keer ongesteld geweest, door middel van de pil. Nu hebben mijn vriend en ik gewoon seks gehad, deze maand. Maar rond 15januari voelde ik wat pijnlijke steken in mijn buik, ook erna gewoon seks gehad. Toen heb ik rond de 19e eerst heel licht roze bloed verlies gehad, met veel slijm wat erna wat bruinig was. Natuurlijk hoop je dat je door die dingen zwanger bent. Maar het kan ook ontpillen zijn. Vorige week begonnen mijn borsten erg pijn te doen, en nu alleen nog gevoelige tepels. Ben heel erg moe, soms misselijk, duizelig. Pijn aan me rug, maar dat heb ik wel vaker Ik weet dat jullie nu vast zeggen ga testen! Geloof me dat heb ik gedaan, en jammer genoeg negatief! ben ook nog steeds niet ongesteld. Test ik nu alsnog te vroeg? Kan het zijn dat ik nog te weinig HCG hebben. Of ben ik aan het ontpillen, heb nog nooit deze klachten gehad tijdens mijn menstruatie. Help help help
kan allebei. Ik denk ontpillen. Ik ben allang niet meer aan de pil maar nog steeds lijkt iedere cyclus de klachten op die van een wangerschap
Je brnt net pas gestopt met de pil. Je lijf moet het nu zelf weer gaan doen. L I chamelijke klachten horen daarbij. Rond mijn nod heb ik bijvoorbeeld altijd last van mijn borsten. probeer niet teveel op symptomen te letten.
Lijkt mij ook eerder ontpillen. De symptomen van ontpillen lijken fel op de symptomen van een mogelijke zwangerschap. Ik had vroeger nooit last van pijnlijke tepels en dergelijke en door het ontpillen voel ik opeens 101 dingen in mijn lichaam. Je lichaam heeft tijd nodig om te wennen. Als je binnen een week nog geen maandstonden hebt, kan je altijd nog eens testen