hebben jullie ook dat die testen een week a 2 daarna zo lelijk zijn geworden damz een heel dun lijntje Mn vorige zwangerschap heb ik alleen met kruidvat en da getest maar die zijn nog heel mooi maar die van cb worden er niet mooier op
Geen idee! Ik heb nooit Cb gebruikt. Als je er 1 wil bewaren, dan zou ik gewoon nog een van kruidvat doen. Leuk voor later!
Nee heb die van mij net nog even gepakt en zie nog steeds een dik kruis. Test van deze site is ook mooi gebleven.
Ik heb die test niet eens bewaard. Ik ging meedoen met Moeders Voor Moeders, en dan word er ook getest of je wel genoeg van dat hormoon hebt, en bij mij stonden er natuurlijk 2 dikke vette strepen, die heb ik nog wel, staat lekker tussen de echo's op het dressior
Toevallig dacht ik vandaag hetzelfde.....die van mij is ook helemaal lelijk met een heel dun lijntje. Ik ga morgen bij Kruidvat een test halen om die te kunnen bewaren.
Vandaag een test gedaan van kruidvat. Moest wel lachen....het streepje was nog eerder te zien dan het controlelijntje