Afkraken

Discussion in 'Zwangerschap' started by , Oct 2, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

May 28, 2007
    3,777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Als hij dan voor haar zou kiezen, moet je ook niet meer met hem samen willen zijn.
    Dan heeft je relatie ook geen toekomst.
    Jij en je kindje horen op 1 te staan, niet een of andere vriendin.

2. Niet meer actief

Ik heb het er net met hem over gehad, dikke ruzie natuurlijk weer.
    Hij wil niet kiezen, omdat vrienden ook belangrijk zijn.
    Ik heb gewoon echt het gevoel dat ik niet op de 1ste plaats sta :'(

En toen ik over haar begon, werd ie kwaad, en moest me bek houden en zo, en ophouden met dat jaloerse gedrag.

3. daddys princess

daddys princess Actief lid

May 23, 2007
    164
    0
    0
    emmen
    sorry dat ik het zeg hoor maar wat een l*l is die vriend van jou dan....hij hoort toch juist voor jou op te komen ook al is het zijn beste vriendin jij gaat toch voor alles en al helemaal nu je zwanger van hem bent! ik wens je in iedergeval sterkte en een mooie zwangerschap :)

4. paulien2

paulien2 Lid

Jun 25, 2007
    78
    0
    0
    Heey Xena,

Wat gemeen zeg! ik vind je helemaal niet jaloers!
    Vrienden is wat anders dan een vriendin waar hij verliefd op was (of andersom) :(
    Ik draai altijd alles om, bv dan zeg je dat je ook weer contact heb met een (ex)vriend uit het verleden en dat je hem weer op ga zoeken bv. Meestal vinden ze dat echt niet leuk, en soms begrijpen ze dan dat het echt niet leuk is. Toen ik mijn man leerde kennen heb ik ook vrienden opgegeven ( mannelijke vrienden ) omdat ik het ook niet leuk zou vinden als hij bij anderse meiden zou zijn. Het is niet zomaar een relatie, je verwacht wel een kind samen!
    Ik snap dat het echt niet leuk is maar jij en je kind gaan voor :x

5. Niet meer actief

Nou kijk, ben jaloers, maar dan op een andere manier.
    Ik had 6 jaar geleden een hele goeie hartsvriendin op de hogere school, die is helaas omgekomen met een auto-ongeluk.
    Kon ik goed mee praten, en ben gewoon beetje jaloers op hem, dat hij iemand heeft waar hij mee kan praten.
    Maar, hij kan ook met mij praten, en het lijkt wel, of hij alleen maar over mij klaagt bij die vriendin van hem.
    Ze spreken elkaar helemaal niet meer zei hij, tis echt toeval dat zij hem smst of belt, of hij haar.
    Maar ik kan haar gewoon echt niet uitstaan, ze zegt wel tegen me vriend dat ze vriendinnen met mij wil worden, (niet dat ik dat wil), maar als ik dat wel had gewild, dan mocht ze wel eens meer haar best doen dan.
    Hij komt zo ontiegelijk veel voor haar op, en dan word ik zo pissig!
    Ik heb ook besloten, dat ik dit weekend mooi bij mijn ma zit.
    Kan hij lekker gaan nadenken met zijn botte kop, wie er nou echt belangrijker is, dat takkewijf, of zijn echte vriendin en zijn kind.
    Ben heel erg benieuwd wat daar uit gaat komen.

6. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

Dec 15, 2006
    1,156
    0
    0
    ja meis ik kan alleen maar zeggen hoe bozer ze worden hoe meer te verbergen!

7. Niet meer actief

Ik weet het rastagirl, maar hij kan het me gewoon vertellen als er wat loos is, maar dat doet ie dus niet.
    Hoe kom ik er dan achter, of hij wel wat voor haar voelt of niet

8. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

Dec 15, 2006
    1,156
    0
    0
    tja das het moeilijkste zolang hij er niet voor uitkomt meis ga je er haast niet achter komen.

maar het feit dat hij zo boos word en begint te vloeken naar je das voor mij des te meer reden om de denken dat er meer aan de hand is dan alleen maar vriendschap hij kan het je nl ook rustig uitleggen hoe het precies zit ipv kwaad te worden.
    ik persoonlijk ben blij ervanaf te zijn en ik heb een goeie stap gewaagd mijn woorden naar mijn vent waren we hebben een goeie relatie iedere dag lachen we minstens een keer maar ook iedere dag is zij degene waar we het over hebben ik heb voor jouw gekozen en niet voor een driehoeksverhouding. als er iemand stoort in een relatie dan kunnen we er maar meteen mee ophouden. zelf hebben we geen problemen maar zij veroorzaakt onbewust toch een wig tussen ons kiezen en niet delen sorry.

9. Niet meer actief

Ik heb hem net aan de telefoon gehad, iedereen kon weer meegenieten hier in de flat, pijn aan me keel ervan.
    En hij zei dat ie voor mij koos, en dat hij het dan aan die vriendin zou vertellen vanavond als ie thuis is, maar heb gezegt, dat ik er pal naast ga zitten tijdens dat gesprek.
    Wil dat hij het nr wist, en haar msn.

10. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

May 28, 2007
    3,777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Ik geef je groot gelijk.

11. Niet meer actief

Maar als ik erachter kom, dat ie daarna toch nog contact met haar heeft, hoe dan ook.
    Vertrek ik alsnog.
    Dan weet ik al genoeg, over wie er belangrijk is.

12. Duma

Duma Fanatiek lid

Sep 13, 2007
    1,099
    1,099
    113
    Waarom wilde je kinderen met hem?

13. Niet meer actief

Tja, waarom wil je kinderen van iemand?
    Omdat je van diegene houd?
    Omdat je bij hem wil blijven?

Maar wie wil er nou bij je vriend blijven, als blijkt dat die vriendin misschien wel eens belangrijker zou kunnen zijn, dan jijzelf en je kindje?

14. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

Aug 13, 2007
    4,077
    5
    38
    ze is inderdaad gewoon jaloers joh,geen aandacht aan besteden.
    het zou wel topf van je vriend zijn als hij tegen haar zou zeggen dat ze wat meer respect mag tonen voor jou en hemzelf trouwens.
    maar goed,dit zijn helemaal geen dingen waar je nu over na moet dekne ,je moet gewoon lekker genieten van het kleins in je buik!

15. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    ik ben zelf een "beste vriendin" van de vriend van mijn vriendin...

en vindt niet dat je vriend zou moeten kiezen tussen jou en zijn vriendin...

dat hij vroeger een oogje op haar had is iets minder maar dan nog, als hij zou hebben gewild zou hij wel bij haar zijn niet?

hij zou wel tegen haar kunnen (en moeten) zeggen dat hij van jou houd en het niet leuk vindt nare dingen van of over jou te horen....

vindt het een beetje moeilijk ik kan natuurlijk jullie situatie niet inschatten, maar ik houd zowel van hem als van haar, en als hij iets fouts doet krijgt ie van mij op zijn fl*kker en zij dito met een * daar ben je vrienden voor....

ik ben de enige met wie hij "echt" kan praten dat kan je niet altijd met je partner heel simpel en dat heeft niets te maken met wie er op nr 1 staat...

maar zulke mensen heb je wel nodig hoe dan ook...

je moet met hem gewoon praten desnoods samen met haar erbij dat je je niet lekker voelt wetende dat zij "kwaad" over jou spreekt...

ik zou hem niets verbieden want je kunt niet voor iemand bepalen wie hij of zij wel of niet mag zien omdat jij diegene niet moet....

misschien zit er bij jou ook wel jaloezie omdat je weet dat hij haar ooit leuk vond en dat zie je de dingen ook niet gauw meer in zijn perspectief en zij zal misschien weer dingen hebben gehoord die jij misschien weer over haar hebt gezegd, want zo gaat het 9 van de 10 keer wel...

kijk naar jezelf, kijk naar haar, en probeer er vanaf de zijkant naar te kijken of je haar niet moet om wie ze is (persoonlijkheid) of dat je haar niet moet omdat je vriend haar graag mag....

gr.smoekie

16. Niet meer actief

Het interesseerd me geen fluit wat ze verder van me vind, maar dat schijnheilige gedrag van haar, ben ik spuugzat!
    En me vriend heeft mij zelfs verboden om een goede vriend van me op te geven, omdat hij jaloers was, omdat ik daar goed mee kon praten.
    En dat kind (die vriendin van hem) heeft helemaal niks met mij en de baby te maken, klaar!

17. Karagoz

Karagoz VIP lid

Apr 14, 2006
    7,984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    meid als je goed voelt met deze relatie dan meot je je echt geen zorgen maken, gewoon laten praten.

ze is jaloers denk ik.

18. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    rustig maar, heb het idee dat je kwaad bent om mijn reactie, maar mijn reactie is puur geschreven op jouw eigen antwoorden en mijn persoonlijke ervaring...

ik heb nergens van je gelezen tot nu toe dat jij een goede vriend van hem moest opgeven omdat hij jaloers was.....

dus tja dan zou je verwachten als jij een goede vriend op moet geven voor hem, waarom dat niet voor hem geld...jullie zijn toch gelijkwaardig (jaloers) .....

tis moeilijk in ieder geval als hij haar niet op wil geven omdat hij van haar houd als vriendin (in de zin van maatje) tja dat zul je daar mee moeten leven of er mee moeten kappen heel simpel...

maar ja daarentegen als jullie relatie goed(stevig) genoeg is moet die daar toch ook wel weer tegen kunnen ongeacht wat zij van jou vindt of wat zij over jou zegt tegen hem....

succes in ieder geval

19. Niet meer actief

Nee smoekie, zo bedoelde ik het echt niet, ben niet kwaad om je reactie hoor, echt niet, was niet mijn bedoeling om zo fel te reageren.
    Kan me er alleen heel erg kwaad om maken.
    En die goeie vriend van mij, die kende ik alleen maar via msn, maar heb er echt niet een moment over getwijfeld om hem (om het even lullig te noemen.. weet er even geen andere woorden voor) af te schepen zeg maar.
    Ik heb liever me vriend, waar ik mee kan praten, dan iemand die er eigenlijk helemaal niks mee te maken heeft.

Share This Page