Ik vind Senna een beetje een hondennaam sorry! Marin vind ik erg leuk, Mila vind ik gewoon leuk Succes!
Ik vind ze alle 3 echt heel leuk. Mila misschien iets te populair. Senna vind ik heel leuk en stoer en Marin dan weer leuk en lief. Aan mij heb je dus eigenlijk niks Als ik dan echt moet kiezen zeg ik Senna
Senna is een hondennaam. Mila vind ik de leukste uit je rijtje. Marin vind ik wat apart, maar niet leuk apart.
Mila vind ik heel leuk! Als die naam niet zo populair was, zou die zeker ook bovenaan mijn lijstje staan!
Bedankt dames! En dat met de naam Senna, dat het wat een hondennaam is, dat is ook wel zo... De associatie is iig snel gemaakt Mila vinden we leuk, pittige naam, maar inderdaad op het moment erg populair. Marin zouden we uitspreken als Maa-rin. Dat is misschien nog wel even handig om te weten staat hoog op ons lijstje!
Senna! Marin vind ik geen leuke naam. Mila vind ik een beetje soft ofzo klinken. Senna klinkt krachtig vind ik.
Mila, al is t niet mijn smaak. Marin vind ik te jongensachtig. Senna een hondennaam, mijn hond heet zo
Senna vind ik een hondennaam, en inderdaad erg mannelijk. Marin ken ik als achternaam, en ook dit vind ik geen duidelijke meidjesnaam. Mila dus.
Moeilijk. Senna hoor je vooral als hondennaam, Marin vind ik wat onaf klinken en Mila vind ik wel aardig, maar is echt zo'n modenaam. Als ik echt geen keus had, zou ik Mila of Marin kiezen.
Marin! Andere twee ook leuk, ik vind Senna totaal geen hondennaam. Woef is een hondennaam, Senna is een normale naam die toevallig ook wat vaker aan honden wordt gegeven Mila vind ik zelf wat te populair, maar ook leuk. Maar Marin vind ik wat aparter, ken deze naam zelf namelijk niet.
Bij Marin denk ik aan het Maritiem Onderzoeksinstituut en niet aan een meisjesnaam. Mare of Maren vind ik wel leuk! Senna vind ik te unisex, en Mila te populair.
Marin ken ik alleen als jongensnaam, maren of mare is wel erg leuk. Mila vind ik ook erg leuk maar wel wat populair. Senna vind ik niet zo. Andere suggesties Mare/Maren Nyne Suze Nova