Goedemorgen dames, Nou de titel zegt het al, ik ben nu 33 weken zwanger van mijn eerste kindje. Merk dat ik nu wel wat vaker over de bevalling begin te denken en zo, en dat het lichamelijk iets zwaarder begint te worden. Zijn hier meiden die ook ongeveer zo ver zijn en zin hebben om samen met mij af te tellen? Eventueel in een besloten clubje? Groetjes! Canina
Hoi Canina We hebben een April mama's topic in het bevallingslijst forum..we zijn daar al druk aan het aftellen. .je mag altijd aansluiten daar mocht je dat willen Ben overigens 20 april uitgerekend en jij?
Hoi Lieke, Ja ik zag het! Maar ik zag ook dat er al 453 pagina's geschreven waren... Het leek me gezellig om in een kleiner clubje te kletsen. Dus als je interesse hebt We zijn bijna tegelijk uitgerekend, ik 22 april. Voel jij je goed verder?
He Canina, Hier 24-04 uitgerekend vind het echt spannend worden nu! Ben het ook echt zat om continue naar de wc te gaan haha en wil graag weer op m'n rug en buik liggen... Maar verder mag ik niet klagen hoor haha
Hoi.. Ik ben vandaag precies 35 weken en 9 april uitgerekend.. Zwangerschap gaat niet zo makkelijk helaas.. Voor de 2e keer alweer in het ziekenhuis nu. Hoop vandaag naar huis te mogen maar zie hey somber in.. Ik ben ook echt wel klaar met deze zwangerschap en mag de beeb komen nu..
Hoihoi, Ik ben 13 April uitgerekend, dus ook aan het aftellen! Hoe ver zijn jullie met alle voorbereidingen?
Ik klets graag mee. Ik ben 4 april uitgerekend en heb vandaag een liggingsecho en groeiecho. Ik vind het ontzettend spannend allemaal. Verder zijn we er zo goed als klaar voor, het kamertje is helemaal af. Ik moet alleen de vluchttas nog pakken, maar dan wordt het zo echt haha. Hebben jullie ook het idee dat de maanden voorbij zijn gevlogen?
Gezellig meiden dat er toch gereageerd word ondanks het grote topic voor april mama's! Angels dat zou ik inderdaad ook wel lekker vinden, weer normaal omdraaien in bed en op je buik liggen.. Wij hebben het kamertje wel klaar, inderdaad de vluchttas ook nog inpakken. En spullen klaarzetten voor evt thuisbevalling.... want ik kan nog steeds niet kiezen. Waar gaan jullie bevallen?
Ik wil poliklinisch bevallen. Vind het een hele geruststelling om al in het ziekenhuis te zijn mocht er toch iets mis gaan. Ook de route naar het ziekenhuis is hier niet altijd optimaal (zelfs niet met ambu) ivm file, geen vluchtstrook en brug die regelmatig open gaat. Dus wil geen risico nemen.
Heee Angels jij ook hier?? ja voel me prima op de Indalingsweeen na nu..die zijn pijnlijk.. je bent 2 dagen na mij uitgerekend zag ik..leuk! JOngen of Meisje? @Dees haha vandaar ik kon deze al niet meer vinden haha
@lieke; Haha, ik hoor het vaker dat sommige ineens het topic kwijt zijn. Gelukkig heb je hem weer gevonden. Dat het kindje indaalt kan inderdaad pijnlijk zijn en geeft een vervelend gevoel, succes met de laatste loodjes meid.
Het word een meisje! Al dacht ik zelf echt dat het een jongen zou worden. Zie dat jij een jongen krijgt, leuk! Al veel kleertjes geshopt?
jep weer bovenwater getoverd Thanxxx nog heel even te gaan indd kan zo niet wachten tot ie er is @ Canina wat leuk een meisje! mmm jep hij heeft kleding zat inmiddels en jij? Ik ga trouwens in het zh bevallen. .loop bij een Gyn. .Gisteravond info avond in zh gehad en was erg interessant
Ja ze heeft ook kleertjes zat haha. Blijft leuk om te kopen, heb ook veel tweedehands. Ik zou ook wel eens in t ziekenhuis willen gaan kijken maar ik heb er nog niks over gehoord. Waarom loop je bij de gyn als ik vragen mag?
Bij ons ging zwanger worden niet vanzelf..heeft bijna 3 jaar geduurd en ze kennen me hele medische geschiedenis daar en het voelt prettig. .vandaar
Ok, begrijpelijk.. Bij ons duurde het een jaar en dat vond ik al erg lang, laat staan 3 jaar... Lijkt wel of niemand het topic nu meer kan vinden, jammer! Ga denk ik toch maar een clubje aanmaken en kijken of er nog meiden zijn die mee willen kletsen.