Afleiding tijdens de weeen

Discussie in 'De bevalling' gestart door Bibi82, 24 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soley

soley Actief lid

11 jul 2010
    332
    0
    0
    Noord Brabant
    Hier ook een boek gelezen in bad tussen de weeen door. Totdat ik na iedere zin moest stoppen met lezen, toen ben ik mijn man maar eens wakker gaan maken.

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Toen het eenmaal echt goed doorzette had ik echt geen tijd voor afleiding...alle concentratie nodig voor de wee, en tussendoor was ik blij als ik even rust had en een slokje water kon drinken! Voor die tijd rommelde het en heb ik wat was opgevouwen enzo, maar vanaf 3 cm ging dat echt niet meer.

3. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Afleiding? Daar heb ik geen seconde aan gedacht om eerlijk te zijn.
    Ik was vooral bezig met het opvangen van mijn weeën en het concentreren daarop...
    Heb tussen mijn weeën door wel veel met mijn man gepraat, maar dat ging op het laatst ook niet meer.

4. Ik heb geslapen tussen de weeën door, in de tijd dat ik geen ruggenprik en weeënstorm had dan.

5. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    M'n man schreeuwde elke keer tegen me om zn aandacht te krijgen haha en ging mee de weeen wegpuffen.
    Dat was dus mijn afleiding haha *ik hoorde hem helemaal niet meer maar hij dwong me om in zijn ogen te kijken tot we contact kregen haha*

Mijn weeen duurde niet lang, was echt een weeenstorm en binnen no time was Jayden er, dus ik had weinig tijd voor andere dingen.

Deel Deze Pagina