Hier ook een boek gelezen in bad tussen de weeen door. Totdat ik na iedere zin moest stoppen met lezen, toen ben ik mijn man maar eens wakker gaan maken.
Toen het eenmaal echt goed doorzette had ik echt geen tijd voor afleiding...alle concentratie nodig voor de wee, en tussendoor was ik blij als ik even rust had en een slokje water kon drinken! Voor die tijd rommelde het en heb ik wat was opgevouwen enzo, maar vanaf 3 cm ging dat echt niet meer.
Afleiding? Daar heb ik geen seconde aan gedacht om eerlijk te zijn. Ik was vooral bezig met het opvangen van mijn weeën en het concentreren daarop... Heb tussen mijn weeën door wel veel met mijn man gepraat, maar dat ging op het laatst ook niet meer.
M'n man schreeuwde elke keer tegen me om zn aandacht te krijgen haha en ging mee de weeen wegpuffen. Dat was dus mijn afleiding haha *ik hoorde hem helemaal niet meer maar hij dwong me om in zijn ogen te kijken tot we contact kregen haha* Mijn weeen duurde niet lang, was echt een weeenstorm en binnen no time was Jayden er, dus ik had weinig tijd voor andere dingen.