Hey dames, Even iets raars Ik zit nu op 12dpo en had daarstraks een soort van ovulatiepijn aan de kant van mijn eisprong, daarna trok het door naar de linkerkant en had ik het gevoel dat ik naar toilet moest (sorry voor de details) maar het lukte niet en toen ik even probeerde te duwen deed het onwijs veel pijn aan beide eierstokken, toch die streek, dus dacht ik ik stop er maar mee maar toen was de pijn weg. Wie herkent dit en wat is dit? Sinds een week last van maagzuur, vlagen van misselijkheid, en daarnet het gevoel of mijn borsten aan het groeien waren
Kan vanalles zijn een zwangerschap of naderende menstruatie! Weet je zeker dat je ei is geweest 12 dage geleden?
Als posi ovu test hebt wilt niet altijd zeggen dat hij springt! Je hebt bij je cyclus ook uitschieters dus het kan ook zijn dat nu je ei pas gesprongen is..... Offf je bent zwanger! De enige manier om er achter te komen is testen.... Je bent 12dpo dus je zou kunnen testen.. Spsnnend
Ik heb deze symtomen meestel rond 11-12 dpo en wordt dan ongie maar het is natuurlijk bij iedereen anders...