welk peuterbestek?

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Jalea, Sep 9, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jalea

Jalea Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    2,396
    0
    0
    welk peuterbestek vinden jullie handig om ze zelf te leren eten (18mnd+)?
    ik kwam dit setje tegen van Vital Baby, maar heb geen flauw idee wat nu echt handig is?
    http://www.shop4baby.eu/b_62.jpg

2. Pendrag

Pendrag VIP lid

Jul 26, 2006
    6,458
    1
    0
    Hier maakt het niets uit. Hebben bestek van Etos, Nijntje en 'gewoon rvs'. Enige wat belangrijk is, is dat het niet zo groot is als normaal bestek en minder scherp.

3. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik heb het bij de hema gehaald, vorkjes, lepeltjes en mesjes. Ik heb 6 van die dezelfde setjes gekocht in 2 verschillende kleuren :oops:! haha!

4. Pendrag

Pendrag VIP lid

Jul 26, 2006
    6,458
    1
    0
    Haha, ik dacht eerst dat je wel erg weinig afwaste maar zie ineens de tweeling staan!

5. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Edit moderator: verplaatst naar peuter & kleuter

6. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Ik heb een setje bij de etos gehaald. Helemaal plastic met een stroeve grip op het handvat. Het is een een beetje krom gevormd, en houd dus lekker vast. Het werkt hier prima als 1e bestek. Het richten gaat een stuk beter dan zijn plastic IKEA bestek..
    Er ligt ook nog een peuterbestek zet helemaal in metaal, maar dat komt wel als hij wat groter is.

7. Pendrag

Pendrag VIP lid

Jul 26, 2006
    6,458
    1
    0
    @deepfreeze: hier hetzelfde etos bestekje! Maar hier gaat met een 'gewone' peutervork eten toch beter.

8. Jalea

Jalea Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    2,396
    0
    0
    oh die van de hema is ook grappig zeg :)
    zal es ff rondkijken welke mama de leukste vind haha als het verder toch nietzoveel uitmaakt ;)
    dat plastic bestek met grove grip wil mn zoontje niet, dat is niet hetzelfde als die van papa en mama haha en die prikt ook niet zo goed

9. loetje

loetje VIP lid

Jun 6, 2006
    7,445
    1,843
    113
    Hihi, hier krijgt Misha regelmatig een gebaksvorkje :oops: Werkt trouwens wel prima hoor :D

10. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hier ook gewoon 'metalen' vorkjes... Heb wel nog een plastice liggen, die geef ik soms bij stukjes fruit. Ze eet ook wel eens met een gebaksvorkje idd.

Share This Page