Zo even was het weer zover: ik haal samen met mijn zoontje van 3 1/2 zijn zus op bij groep 2 en hij krijst alles bij elkaar, omdat ik haar een kus geef. De laatste tijd negeer ik hem dan, maar goed dan krijgt ie aandacht van anderen, omdat ze denken dat er heel wat aan de hand is. Als mijn man thuis komt hetzelfde verhaal , ik mag van mijn zoontje geen aandacht aan hem geven...Wij geven hem natuurlijk niet zijn zin, maar dan begint het krijsen weer. Als ik hem vraag waarom hij dat doet, zegt ie Mama, jij bent van mij. Best schattig zo' n mama'skindje, maar ik word er knettergek van. Gelukkig gaat ie over een maand of 3 naar school Hij zit nu op de psz en daar trekt ie ook aandacht door te krijsen. Wij negeren hem thuis als ie zo doet, maar dat doen ze daar helaas niet. Ben er zo klaar mee en de buren ook denk ik.
Ja een hele pittige tijd 3,5 tot 4 jaar...tenminste toen had ik ook mijn handen vol aan onze lieve dochter Even doorbijten denk ik ( over 1 jaar zijn we ook met onze zoon aan de beurt)