hoi meiden, ze zeggen dat je 3 pogingen vergoed krijgt. maar kreeg een rekening dat de puregon 150 euro van me eigen risico afgaat. ik zit bij unive. heb vanmiddag ook gebeld om te vragen hoe dit zit. hij zei dat dit komt omdat een bepaald soort medicijn is hoe zit dit bij jullie? ik maak me ook zorgen omdat ze plannen hebben om het eigen risico te verhogen naar 700 pleuries en als ze dit er door krijgen word het wel duur allemaal als deze poging lukt en we willen in de toekomst voor een 2de gaan. hoe zit het bij jullie met de eigen risico en de behandelingen
Je moet inderdaad de hormonen, hoort gewoon bij de 'jaarlijkse' medicijnen die je gebruikt, eerst zelf betalen. Totdat je eigen risico op is. Ik heb bijvoorbeeld 6 iui's gehad met hormonen. Deze heb ik één keer zelf moeten betalen, daarna werd het allemaal gewoon vergoedt.
Klopt hoor meid , we hebben net een rekening binnen eigen risico 165 euro . verder sluit ik me aan bij zeehondje.
Daarom is het ook zo oneerlijk voor chronisch zieken net als ik :S Ik was mijn eigen risico al in januari al kwijt
Klopt hoor, hier ook altijd rekeningen voor eigen risico gehad de 2 jaar dat we bezig waren in de mmm.
Ik hoop niet dat ze dat bedrag van de eigen risico zo enorm gaan verhogen! Dat is belachelijk! Maar het klopt dat je dat bedrag sowieso moet betalen.