Een hamster is gisteravond in de Zonstraat in Hengelo letterlijk uit de lucht komen vallen. Het jonge dier zat verpakt in een balletje en hing onder een miniparachute. Spelende kinderen waarschuwden hun ouders, die de politie inschakelden. 'Medewerkers van de Dierenambulance hebben zich over de hamster ontfermd. Hij maakt het goed', meldde een politievoorlichtster vanochtend. De politie heeft een buurtonderzoek ingesteld, maar dat heeft tot nu toe niets opgeleverd.
Ik moest eerlijk gezegd wel even lachen toen ik dit berichtje las. Zie het al helemaal voor me, een hamster aan een mini-parasjuutje die naar beneden komt... Maar zielig is het wel. Ben wel benieuwd wat er gebeurd is.
Het is inderdaad niet grappig en vreselijk zielig, maar toch moest ik even aan 'Wonderpets' (nickelodeon) denken toen ik het las
oh laat ik ze niet betrappen!! dan zijn ze aan de beurt! is het ook niet een stukje opvoeding wat mist tjonge tjonge
Het lijk mij ook een komisch gezicht en heeel erg freaky, ineens een hamster in een bol aan een ballon in de lucht, hoe kom je erop Ik denk dat het waarschijnlijk idd een kwajongensstreek is of misschien wel een "onschuldig" bedoelde actie van een klein kind ofzo. Ben benieuwd of er nog iemand gaat bekennen dit te hebben gedaan.
Waar vandaan moet die naar beneden gegooid zijn dan ? Snap er helemaal niets van Zielig vind ik het ook.
ik woon in hengelo, en waarschijnlijk is ie uit 1 van de apartementen gegooid..ik vindt het wel schandalig,dat je uit verveling zulke dingen gaat verzinnen.