al een week vruchtbaar slijm en steken

Discussion in 'Zwanger worden' started by linda26, Feb 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. linda26

linda26 Bekend lid

Dec 11, 2007
    760
    0
    16
    Hoi, ik zit met toch iets raars.
    Ik weet niet precies wanneer mijn eisprong is want mijn cyclus varieert van 4 tot 6 weken maar ik kijk altijd naar het slijm. Normaal gesproken heb ik dat zo'n drie dagen, maar nu heb ik het al een week en daarbij ook al een week af en toe steken in m'n linker eierstok en constant een zeurderig gevoel in m'n baarmoeder. Is het normaal dat een ei zich zo lang van te voren al aankondigd of zou ie al gesprongen zijn?
    Heeft iemand dit ook weleens meegemaakt? En zou het aan de etos zwanger worden pillen kunnen liggen?
    Ben benieuwd naar de reacties, groetjes Linda

2. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    meid ik heb altijd een week voor ei dat soort klachten
    Is dus heel normaal hoor

3. mama2801

mama2801 Niet meer actief

ik heb het 2 weken voor mijn ei gehad,lekker is anders :-s

4. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    je doet er niks aan
    paar dagen na ei begint het weer haha

5. linda26

linda26 Bekend lid

Dec 11, 2007
    760
    0
    16
    bleeeh, leuk he, vrouw zijn :)
    ik heb dit nooit eerder gehad. Heb ook het idee dat het aan de etos zwanger worden pillen ligt. Nou ja, als het tot iets goeds leid, vind ik het prima! Zei gisteren voor de gein tegen m'n vriend, volgens mij blijven er eieren springen! En vanacht droomde ik dat ik al zwanger was van een drieling haha :)

6. linda26

linda26 Bekend lid

Dec 11, 2007
    760
    0
    16
    Zou het ook een zwangerschapssymptoom kunnen zijn?
    Heeft iemand van de zwangere vrouwen dit gehad?

7. Lara80

Lara80 Actief lid

Sep 20, 2007
    114
    1
    0
    Utrecht
    Ik wil je niet blij maken om niets, maar dit was voor mij het eerste teken toen ik zwanger was ;) Ik had altijd een dag of 3 vruchtbaar slijm, maar die keer bleef het zeker een week; dat viel me toen echt op. Vroeg me ook af of die eisprong nu al geweest was of nog kwam. Na die week kwamen er steekjes en ongi-gevoel bij en dacht toen echt dat ik ongi ging worden, maar zie mijn banner. Ik hoop dat het voor jou ook goed nieuws betekent, maar het kan natuurlijk ook met iets anders te maken hebben. Nog even afwachten meid!

8. linda26

linda26 Bekend lid

Dec 11, 2007
    760
    0
    16
    OOOOOH Lara, nu maak je het wel spannend voor me! Ik probeer me er maar op te focussen dat ik gewoon een langdurend ei heb en klus nog maar even goed, maar wel leuk om te horen!

9. Niet meer actief

Linda,

ik heb al 3 maanden afentoe vandat zogenaamde vruchtbare slijm.
    En ga binnekort bloed laten testen dus ben misschien zwanger en jij misschien ook.. dus wie weet.

Ik hoop het voor je! ;)

10. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    ik vindt niet dat je hier uit kan halen wel of niet zwanger eerlijk gezegd
    ben 2x zwanger geweest en 2x was het totaal anders
    je zult toch moeten wachten op je nod en dan testen

11. linda26

linda26 Bekend lid

Dec 11, 2007
    760
    0
    16
    Het slijm is nu over. Heb wel nog steeds vaag wat steekjes links onder in m'n buik. Afwachten duurt zo lang...

12. mama2801

mama2801 Niet meer actief

hoi linda
    ik heb het ook en zit nu 5 dagen na me ei weer ongi kramen af en toe en ik gebruik ook etos zwanger :D dus afwaxchten maar alhoewel ik wel l wat duidelijkere aders o me borsten begin te zien verders nergens last van behalve obsitatie, menstruatikramen, snot verkouden maar geen koorts(dit laaste met ongi kramen had ik bij me zoon ook)dus afwachten...

13. lcdevries

lcdevries Nieuw lid

Mar 2, 2008
    1
    0
    0
  14. Chida

Chida Actief lid

Nov 13, 2007
    443
    0
    0
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Ik heb elke cyclus weer iets anders, afgelopen cyclus ook steken direct na eisprong (ook daarvoor maar lichte steken en wat ongi-gevoel) tot aan menstruatie.....ik dacht " misschien toch raak" maar gewoon vet ongi....

Ik denk dat ik nu alle symptomen heb gehad van een zwangerschap.... :)

15. linda26

linda26 Bekend lid

Dec 11, 2007
    760
    0
    16
    Balen is dat dan he! inmiddels voel ik al bijna twee weken wat. maar weet ook niet wanneer m'n ei was, maar in ieder geval heb ik m nu gehad, dus test voor de zekerheid over twee weken als ik niet ongi word.

Share This Page