aflezen temp kaartje

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door zwangerwens, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Babke en andere dames,

gister had ik idd dat slijm wat hierboven beschreven wordt, draderig slijm en hele avond krampen met af en toe een flinke steek. Vanochtend ovulatietest gedaan. Misschien willen jullie even mee kijken? ik dacht positief? Ook is mijn temp vanochtend flink gezakt naar 35.9

2. wannabemum

wannabemum Actief lid

14 jan 2012
    447
    3
    0
    Werk @ apotheek, bevalt prima!
    Noord-Holland
    Jaah ziet er zeer positief uit. Nu flink aan het klussen geslagen?? :D

3. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Hoi is wel positief volgens mij!

Hè Wannabemum, hoe is het nu met je?

4. wannabemum

wannabemum Actief lid

14 jan 2012
    447
    3
    0
    Werk @ apotheek, bevalt prima!
    Noord-Holland
    Hey Babke! Met mij is het goed hoor! Beginnen vol goeie moed opnieuw aan deze ronde. Ff een paar dagen relaxen nog en dan weer richting mijn ei-oefeningen! Voor jou is het spannend, over een paar dagen misschien testen? Ik ben sinds vandaag pas weer begonnen met tempen, ik houd me rustig deze maand, haha, geen stress! Haha. Succes met je temp!

5. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Zwangerwens: heb je nog verdergetempt na woensdag? Niet om het 1 of ander, maar aan een positieve ovutest alleen kun je niet 100% afleiden of je een ei hebt gehad. Wat heeft je temp gedaan na die test?

Nog een laatste vraag: hoe temp je? Vaginaal, rectaal, oraal of in je oren?

6. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey MayD

Ja hoor ben gewoon door gaan testen, test oraal! Had het nog niet weer bijgewerkt. Heb ik nu weer gedaan :)

Ik snap niet zoveel van mij lichaam...:(
    dinsdag en Woensdag had ik last van heel klein beetje bruine afscheiding en donderdag beetje roze/rood bloedverlies (bij afvegen en 2druppels in onderbroeg dus stelde weinig voor) dus dacht dat ingi door kwam. sinds donderdag avond weer helemaal over en tot op heden niks te bekennen!! kan die innesteling zijn geweest???

Sinds de donderdag wel hele dag wat last van misselijkheidsklachten, vooral als er paar uurtjes tussen het eten zit. Als ik eenmaal wat gegeten heb is het weer eerst weer over. En vrijdag enorm last gehad van opboeren/oprispingen met beetje maagzuur. En ik heb niks geks gegeten waardoor het kon komen! Borsten wel gevoelig met vlagen en opgezet.
    Vanochten nog zw test gedaan maar helaas:(

Ik weet het niet meer,... jij??

7. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Tempen moet je ook niet oraal doen, als ik je dan een tip mag meegeven...

Oraal is niet betrouwbaar en kan al anders uitvallen als je de ene nacht met de mond open slaapt en de andere nacht niet.

Volgende ronde toch maar rectaal of vaginaal, dan heb je minder schommelingen en meer duidelijkheid.

Tot die tijd is het gewoon afwachten ben ik bang. Succes op het wachtbankje. Ontpillen kun je nog lang last van houden... vaak heb je het gevoel zwanger te zijn, terwijl het niet zo is.

(m.b.t. ovutesten liever dipsticks van sensitest of zwanger&kids gebruiken, die van kruidvat gaven zelfs mijn man en ons kraanwater positief af... ik wil je niet ontmoedigen hoor...)

8. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja, qua tempen wilde ik volgende ronde idd rectaal doen, maarja moet er wel een volgende ronde komen...
    en qua ovu testen had ik idd al gehoord, heb die van zwanger&kids al besteld en al in huis dus...

thanks voor de tips

9. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Graag gedaan... misschien heb je ze niet nodig ;)

Succes meis!

Deel Deze Pagina