lage temp

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door zwangerwens, 12 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dames,

Zit vandaag op dag 70 van mijn cyclus (2e ronde) en nog geen ongi te bekennen. Hele week zijn mijn borsten flink opgezet en af en toe pijnlijke steken. Ook heb ik woe en do krampen ter hoogte van schaambot gehad met uitstraling naar lies. Sinds gisteravond (hele avond) misselijk en vanochtend bij opstaan ook.

Sinds 14 dgn ben ik begonnen met tempen, omdat ongi dus niet op gang komt wilde ik kijken of ik wat meer duidelijkheid kon krijgen van mijn lichaam:( Mijn temp blijft elke ochtend 6u zo tussen de 36.2-36.4 Dus ben bang dat er voor mij deze ronde geen zwangerschap in zit?? Zijn er dames die hier ervaring mee hebben? Of lage temp hadden en wel zwanger?

2. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niemand die mij hierover iets kan vertellen/tips. Baal zo dat ik alleen maar kan afwachten!!

3. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Het enige wat ik weet is via een vriendin. Die begon op dag vijftig te tempen, omdat ze niet ongesteld werd en had uiteindelijk een cyclus van 90 dagen. De tweede keer was ze zwanger en bleek de cyclus achteraf al 70 dagen. Maar hoe die temp zat geen idee

4. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    ik denk dat je inderdaad alleen maar kunt wachten.. en ontpillen.. zucht! succes meid!

5. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Ik denk dat je dan ook je temp voor ei moet weten. En dat is voor iedereen verschillend.

Mijn temp voor ei is 36.4 - 36.5
    Bij zwschap was hij 37.0 - 37.1

6. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Je kan over een periode van 14 dagen heel weinig zeggen. Je hebt echt een aantal weken achter elkaar nodig voordat je patroon kan ontdekken! Succes met ontpillen..

gebruik extra vitamines? zoals etos zwanger worden of davitmone of teunisbloemolie? dit kan wellicht een duwtje in de rug geven!

7. Christen

Christen Actief lid

12 aug 2010
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn temp voor ei is 36.2 a 36.4
    Na ei schommelt het tussen de 36.5 a 36.8

Tijdens mijn zwangerschap was er geen verschil...toen schommelde het ook tussen de 36.6 en 36.8
    Best lage temp dus.

Succes! Wachten is killing!

8. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Ik heb ook van die lange cyclussen gehad, maar bleek toen helemaal geen eisprong gehad te hebben..

Succes!

9. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Nonaches,

ja heb al wat meer gelezen over die vitamines, die teunisbloemolie die kan de menstruatie wat regelmatiger maken, maar is dat wel verstandig als je al zwanger zou zijn??? Ga volgend weekend testen dus.. en die etos zwanger... zijn zeker van de etos winkel of niet... wij hebben geen etos, misschien hebben zoiets ook wel bij de kruidvat ofzo!

10. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar als je ongi wordt, wordt je dat toch na een onbevruchte eisprong?
    Wat heb jij gedaan bij die lange cyclussen?

11. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Ik kreeg primolut om de boel weer op gang te brengen en uiteindelijk begonnen met clomid.. en nu dus pregnyl. Ik krijg nu goede eitjes, een eisprong en normale cyclus.

Deel Deze Pagina