Ik had vanmorgen getest. Deze was positief. En echt geen Tuur streep. Vrij duidelijk. Morgen ga ik weer testen. En dan zal ik ook een foto maken van de test en hier ff plaatsen. Ik snap je angst hoor. w
Inderdaad! 6 dagen na de terugplaatsing liep mijn test weer mooi op. De dag daarvoor had ik n echt tuurstreepje nog. Spannend hoor
Zo straks getest. Ik denk dat de pregnyl bijna zo goed als uit m'n lichaam is verdwenen. Een Tuur streep. Dus nog niet geheel spier wit. Denk dat dat morgen of overmorgen wel zo zal zijn. Gisteren een week geleden heb ik de laatste pregnyl gezet. Nu mijn menstruatie maar afwachten .....
Ik kan het niet met zekerheid zeggen gezien ik nog niet ongesteld ben. Ik heb 17 nov. De eerste pregnyl spuit gezet. 19 november m'n 7e iui gehad. En 23 nov. M'n tweede pregnyl spuit gezet.
Dat klopt (Onder het motto "geen bloed geeft moed" ) Alleen ga ik daar maar niet van uit. Heb sinds gister ongi krampen welke in hevigheid verschillen.
Ik kan me wel heel druk gaan maken maar het kan nog alle kanten op. Ik wacht gewoon nog verder af en zolang ik niet ongesteld ben blijf ik elke dag een testje doen
Dat kan twee kanten opgaan. Alleen, ik had van te voren eigenlijk nooit krampen, als ik ongesteld werd.. Tijdens de zwangerschap van mijn dochtertje dus wel en flink ook. Blijft spannend!
This en blijft inderdaad spannend. Ik heb normaal voordat ik ongesteld moet worden last van bruin verlies. Dat is nu in geen velden of wegen te bekennen. Bij hoeveel dpo had jij je positieve test?
Laten we hopen dat de test alsnog oploopt, het kan wel. Had hier bij pregnyl bijspuiten ook niet van tevoren bloedverlies of bruin verlies gelukkig . Daarvoor wel. We gaan gewoon van het positieve uit .
O ja en krampen... Die heb ik als ik wel en niet zwanger ben, alleen het zijn net wat andere krampen dan bij een menstruatie.