12 dagen na 10.000 eenheden pregnyl, 10 dagen na de punctie en 6 dagen na de terugplaatsing liep mijn test weer op. Het is al een goed teken dat het bruinverlies er niet is
Nee geen foto gemaakt. WAs Tuur streep. Had niet het idee dat goed op te foto te kunnen krijgen. ben nu op het werk. Ga straks als ik thuis ben opnieuw testen en zal dan foto maken.
Ik zie hem wel degen, maar action is sowieso niet zo goed voor vroege testen. Ik was er van overtuigd dat ie wit zou zijn vandaag, maar ik kreeg dit... View attachment 483107 Ik durf niet meer op kv te vertrouwen. Is dit niet te licht voor 12 dagen na tp?
Je test is positief hoor! Denk jij dat het voor mij beter is om ook een kV test te gaan doen? Ipv de Action? Ik was juist best wel tevreden met die van de Action....
KV geeft in ieder geval betere testen. Ik vind Etos 2v5 ook goed/ok, maar die zit niet bij mij in de buurt vandaar kV. Maar daar hoor/zie je wel veel slechte testen van tegenwoordig.
Etos zit hier niet. Een kruitvat wel. Ik ga morgen of donderdag wel even langs om ook de twee voor vijf te halen ....
Steken in mijn lies... Maar dat zegt niet zoveel? Zere borsten, naweeën pregnyl? Verder niets eigenlijk. Jij?
Ik heb sinds gisteren ongi krampen. Maar deze zijn niet constant aanwezig. En de heftigheid verschilt ..... En ik heb sinds een paar dagen zere borsten. Maar dit wijt ik aan het hormoon "progesteron".
Dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.. Ik meen rond het moment dat ik eigenlijk ongesteld moest worden (ik heb een lf van 11 dagen). En dat heeft aangehouden totdat ik 6 weken zwanger was volgens mij. De pijnlijke krampen althans.. Spannend hoor