Hoort allemaal bij een evt zwangerschap degen. Jr steekt geen utro op toch? Zie overigens zeker een streepje! Ben benieuwd, test je morgen weer?
Nee ik gebruik geen utro. Ik heb alleen extra pregnyl gezet. (Vorige week maandag.) Ik heb 17 nov pregnyl gezet , 19 nov. Iui en 23 nov. Weer pregnyl. Ik ga morgen weer testen. En donderdag is het voor mij 14 dpo. En dan 10 dagen na de laatste pregnyl.
Vanavond ga ik testen . Ik hoop dat ik vanuit m'n werk nog langs te kruitvat kan. Ik wil eens gaan testen met deze testen ipv met die van de action. Zijn die van kruitvat echt veel gevoeliger dan? En ik heb sinds vanochtend ontzettende "pijn" in m'n onderrug/stuitje ... Weet iemand hoe dit kan? Of herkent iemand dit?
mijn pregnyl leek er gisteren wel bijna helemaal uit te zijn en vanmorgen weer een duidelijkere streep op de sticks.. Morgen allerlaatste pregnyl 1500 en ik gebruik utrobollen
Dus de action test is van gisteravond zo rond 21:30 en de test van van morgen de stick dat was een test van 6:50 gister stond er bijna niks meer en vanmorgen was de stick ineens wel met een duidelijkere streep.. Hoe het er nu uit ziet Pregnyl 5000 23 november 2015 Pregnyl 1500 27 november 2015 Pregnyl 1500 30 november 2015 Pregnyl 1500 03 december 2015
Ik weet het niet zo goed. Wil mezelf niet blij maken met een dooie mus. En heb toch sterk het gevoel en idee dat ik ongesteld ga worden....
Het kan ook nog van de pregnyl zijn hè?! Daar ben ik bang voor... Heb maandag een week geleden gezet ...
Ah, ja dacht dat die ander een opengebroken kv was. Dan zou het alsnog kunnen dat het van de pregnyl is, kv test nu eenmaal een stuk sneller positief. Maar een menstruatiegevoel, krampen en pijnlijke borsten had ik ook hoor . Ik duim gewoon keihard voor je! Test je morgen weer?