Arts zei dat ik gewoon weer mag beginnen met de gonal f. Het maakt voor de cyste niet uit. Maar het zit mij niet lekker. Wat als ik nu wel zwanger blijk te zijn..... Zouden jullie wel gaan starten als je in mijn schoenen stond?
Inderdaad komt die corpus luteum cyste vaak voor bij zwangerschap. Ik had hem door deze zwangerschap. Is het gele lichaam wat achter blijft en zo groot word door het progesteron wat hij af blijft geven. Zo legde mijn gynaecoloog het in ieder geval uit. Wel super vervelend dat je nu eigenlijk nog niks weet maandag misschien nog eens bellen?
Ja zal maandag zeker bellen. De dienstdoende arts van vandaag zei wel dat ik mocht beginnen met de gonal f ivm de volgende iui. Maar het voelt niet goed om dat te gaan doen.... Ik twijfel zo.
Tja hier was bloedverlies dus ook niet goed en bleek een hematoom. Die eerd wel pas met 6 weken vastgesteld, daarvoor dachten ze dat er een miskraam kwam.
M'n twijfel komt door de Action test van vanmorgen. Als die niet positiever was uitgevallen dan had ik dit gevoel niet. De arts doet een aanname dat door het bloed verlies ik niet (meer) zwanger ben. Alleen kun je dat op die manier niet vast stellen.
hematoom wordt niet iedere situatie bedoeld waarbij bloed het vaatbed verlaat (bloeding), maar specifiek die situaties waarbij het uittredende bloed zich ergens in het lichaam ophoopt.
Ik zou vanavond niet spuiten maar 1 of 2 dagen uitstellen en de testen in de gaten houden, elke dag testen. Op dag 5 beginnen met spuiten is ook geen probleem en heb je zekerheid, succes!
Nee ik zou wachten tot ik schoon was en een negatieve test had. Ik had ook niet door gemogen waarschijnlijk. In m'n zkh koest je volledig hcg vrij zijn eer je door mocht.
Moet je even googlen Op hematoom en zwangerschap. Kans dat het misging was 97% bij mij, omdat hij ook nog eens om de hele vruchtzak zat.Gelukkig goed afgelopen.