Hoi hoi, Ik heb tijdens mijn zwangerschap een leuk luierpakket gehad met daarin een snoezig beertje van Fizzy Moon (met truitje special mum aan, maar dat terzijde ) en vraag me af waar die beertjes te koop zijn?! Als ik google kom ik eigenlijk niks tegen . Probleem is dat dl er inmiddels mee slaapt en ik wil een back-up hebben . Iemand enig idee waar ze te koop zijn?? Alvast bedankt!
Plaats eens een foto? Is wellicht wat handiger, ook voor anderen om mee te zoeken! Zit er ook een label aan het beertje met desnoods wat meer info?
Hier http://www.surpriseshop.be/pagina21.html Of hier: Mooie knuffel: Fizzy Moon. - Te koop | Tweedehands.nl Of hier: Overige merken met een F | knuffelsite Of hier: Fizzy Moon - Bears & Buddies ff goed googlen en je komt vanalles tegen...
@behappy: ja er zit een labeltje aan met een website, daar word ik ook niet veel wijzer van helaas. Lijkt wel alsof het nergens te koop is. @sneeuwvlokjes: bedankt voor je zoektocht! Ik had zelf ook al gegoogled en kom dan wat tegen, maar nergens een site waar je echt de beertjes kunt kopen. Ook niet op jouw sites . Vind het erg jammer....
Staat op de website geen mailadres? Misschien kan je ze mailen met de vraag. Of navragen waar het luierpakket vandaan komt en dan daar vragen hoe je aan de beertjes kan komen.
@moontje: dit is inderdaad de site, die op het labeltje staat. Mailen lukt niet, krijg een foutmelding :x.