Ovulatie testen (lichte) en ovulatiepijn?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Eliizzaa, 6 dec 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eliizzaa

Eliizzaa Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.405
    1.430
    113
    Vrouw
    Hi dames.

al van een aantal begrepen dat een ovulatietest pas positief is als die echt knalt! (Ze zullen vast gelijk hebben maar het blijft maar spoken in mijn hoofd)

Toch hoop ik via deze weg dames te vinden die het zelfde hebben meegemaakt en toch zwanger zijn geworden.
    Ik heb namelijk (zie foto) wel een piek gehad, maar dat was geen knaller van een test. Precies die zelfde dag van die piek, kreeg ik laat in de middag menstruatie achtige pijn in mijn onderbuik ter hoogte van eileiders en pijn in mijn onderrug. (Deze pijn ook gevoeld tijdens de innesteling van ons 2e *kindje)

mijn gevoel zegt dat dit toch de eisprong was! Iemand ervaring?

Bijgevoegde bestanden:

2. Eliizzaa

Eliizzaa Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.405
    1.430
    113
    Vrouw
    Lees nu ook dit op de achterkant van de kalender (zie foto).
    Dan ben ik toch gewoon a. met lichte testresultaten

Bijgevoegde bestanden:

3. MaybeThisYear

MaybeThisYear Actief lid

20 mrt 2021
    133
    53
    28
    Vrouw
    Met die testjes testte ik ook altijd super licht terwijl ik met bijv Telano of die van Zwanger en Kids echt een heel duidelijke piek had..Dus zou wel zo kunnen zijn hoor dat je een lichte tester bent..Luister idd naar je lichaam in combinatie met de testjes want het is niet altijd makkelijk om je piek te vinden

Eliizzaa vindt dit leuk.
  4. Eliizzaa

Eliizzaa Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.405
    1.430
    113
    Vrouw

Ik gebruik ze nu ook voor het eerst dus het is sws al nieuw voor mij.. en dan ook nog net na een ma dus t is heel erg zoeken hoe het allemaal werkt enzo.
    Maar bij mijn 2e zwangerschap voelde ik de innesteling ook heel goed. Ik wist ook zeker dat het dat was. Dus ik hoop dat mijn gevoel nu ook goed is!

5. MaybeThisYear

MaybeThisYear Actief lid

20 mrt 2021
    133
    53
    28
    Vrouw
    Ahh ja dat is echt even zoeken he dan! Sorry om te horen van je miskraam, sterkte! Na mijn mk in mei vond ik voor het eerst weer een duidelijke piek in augustus..In juni en juli had ik ook donkere testen maar net geen piek..Misschien kan het daar ook nog aan liggen? Hopelijk voor jou snel duidelijkheid!

Eliizzaa vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina