Ik ben lekkere brabantse worstenbroodjes aan het maken voor vanavond. Ik heb ze vaker gemaakt, maar toen in de oven gedaan en daarna meteen opgegeten. Nu ben ik ze voor vanavond aan het maken, ik moet ze dadelijk natuurlijk wel meteen afbakken, anders worden ze door het reizen heel bol. maar worden ze niet taai of hard als ik ze vanavond een tweede keer in de oven doe?
nee dat zal wel mee vallen als je de oven niet al te hoog zet, graad of 70 zou ik doen ik vries ze meestal in als ik over heb en dan moet ik ze later ook opwarmen dat doe ik dan meestal op deze maner het lekkerst zijn ze wel vers direkt uit de oven maar als het niet anders kan wil het zo ook prima
Kan geen kwaad. Even op 180 graden een minuut of 8 in de oven en ze zijn heerlijk. Bij de bakkerijen waar je een warm worstenbroodje koopt komen ze meestal ook voor de 2e keer uit de oven...
Ik ook naar t recept! Toevallig vandaag worstenbroodjes gemaakt ook en ze zijn heel lekker, maar niet perfect! Ik vind de worstenbroodjes van de keurslager heerlijk! Ik had deze gemaakt: Worstenbroodjes : De echte uit brabant. - bakkenmetbas.nl