Kadotips gevraagd!

Discussie in 'De lounge' gestart door Tavsan, 25 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tavsan

Tavsan Actief lid

30 apr 2012
    377
    0
    0
    Deventer
    Hi!

Mijn vader is dinsdag jarig en hij is zo iemand die niks wil voor zijn verjaardag.
    Heeft ook geen hobby's in welke richting ik iets voor zou kunnen kopen.
    Rookt/drinkt niet. Qua geuren/douchespul heeft hij nog kasten vol.
    Heb hem gister gevraagd wat hij wil, maar hij wil echt echt écht niks en zegt dat ik mijn geld beter aan wat anders kan besteden. ;)
    Heb net mijn moeder gebeld, die zegt ook dat ik niks moet kopen want 'papa wil niks'.

Maar mijn vader staat altijd voor ons klaar, is een hele lieve vader en sindskort trotse opa dus echt niks geven wil ik ook niet.

Heb een boekje gekocht, in de richting van 'opa en oma vertel eens' en heb een canvasdoek laten maken met de eerste foto van mijn ouders en mijn zoontje, maar dat is meer voor hun allebei.
    (En dat canvas wouden we geven als bedankje omdat ze op ons konijn hebben gepast sinds de bevalling)
    Dus een mooie foto wordt het ook niet.

Ik wil nu in het kader van 'Wij mochten niks voor je kopen maar over je kleinzoon heb je niks gezegd' iets halen 'namens' mijn zoon, maar wat is leuk?

Wie heeft er een leuk idee?
    ( Een opa-knutsel boek heeft ie ook al)

2. Linda86

Linda86 VIP lid

Niet echt namens je zoon, maar kunnen jullie hem en je moeder niet gezellig wrgens mee naartoe nemen, een dagje naar de dierentuin ofzo?

3. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Bioscoopbon? Uit eten? Bij de hema heb je allemaal van die kadobonnen met uitjes....
    Lastig he voor een man?!

4. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Mijn vader waardeert altijd wel een etentje oid met elkaar, in ieder geval tijd met elkaar, een goed gesprek.

5. Tavsan

Tavsan Actief lid

30 apr 2012
    377
    0
    0
    Deventer
    Het is lastig omdat hij niet wil dat wij geld aan hem uitgeven. Vind hij onzin. Dus iets 'duurs' zal hij sowieso niet willen.

Ik ga even op vakantieveilingen kijken.

6. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Eten met the hole family ? Mijn vader vond het prachtig om met ons (zijn kinderen) en kleinkids aan tafel te zitten. Uitgebreid tafelen.. Gezellig!

7. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Ik heb ook zo'n vader die nooit iets wil. Soms koop ik een mooi shirt of een trui voor hem. Of iets eetbaars, zoals een doos bonbons, een pondje paling of een rollade ofzo. Misschien is een tijdschrift(enpakket) iets?

Deel Deze Pagina