box mobiel

Discussion in 'De babyuitzet' started by Wen26, Nov 22, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wen26

Wen26 VIP lid

Jun 16, 2007
    12,487
    0
    36
    Hallo allemaal,

Ik ben erg benieuwd wat voor een mobiel jullie voor de box hebben en wat jullie ervaringen zijn...

Ik vind zelf nu de vlinderdromen mobiel van Fisher Price erg leuk, iemand die toevallig al?

Alle tips zijn welkom, bedankt!

groetjes,

Wendy

2. Sonja82

Sonja82 Actief lid

Nov 18, 2007
    182
    0
    0
    verkoopster in een babyspeciaalzaak
    Heerhugowaard
    Ik had gewoon een mobiel met knuffeltjes eraan..
    ik ken die niet...

3. tari

tari Fanatiek lid

Dec 23, 2006
    4,655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    wij hebben die noahs ark. volgens mij van play en gro, maar weet het niet zeker meer.

Zou wel voor iets kiezen met felle kleurtjes, mijn ervaring is dat ze dat het leukste vinden. Luister van te voren ook even hoe het melodietje is.

Succes met de aankoop.

4. CreaLinda

CreaLinda Bekend lid

Mar 31, 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Haha ik heb er vandaag een gekocht.
    Ik vind Florine steeds zo wakker en dan denk ik: Ligt ze daar maar in die box te liggen. Ze kan nog niets pakken, dan gaat ze zich toch vervelen

Ik zo'n ding gekocht (2 tientjes bij intertoys iets met dieren eraan). Nou ze vindt 'm nog niet echt interessant.
    maar goed, ik vind 'm leuk... en later zal ze 'm wel leuk gaan vinden denk ik.

Linda

5. snoemf

snoemf Actief lid

Nov 4, 2007
    191
    0
    16
    wij hebben er een met nijntjes eraan.
    onze kevin vind het leuk.
    als hij in de box gelegt wordt dan kijkt hij er meteen naar of hij wil zeggen even aanzetten
    als hij aan is volgt hij de nijntjes en schopt er nu ook naar.

6. Mirelle

Mirelle Actief lid

Dec 11, 2006
    469
    0
    0
    Oss
    Ik heb er pas één gekocht toen Lola 3 mnd was.
    Eerder kon ik niet echt een leuke felgekleurde vinden, of ik moest naar mijn idee te veel betalen. ( ik hou niet van Disney dus ben je al vrij snel uit gekeken)

Uiteindelijk heb ik er één van de Hema en niet duur.
    Nou, ze is er gek op!

Groetjes, Mirelle.

7. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Wij hadden een van Winnie the Pooh, met batterijen, hij ging lekker lang, zonder op te draaien haha... Handig!

Ook ging er een lampje branden, dat vond Iman altijd heel interessant en je had keuze uit 3 muziekjes.

Was hier een groot succes!

8. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    die heb ik ook en inderdaad alicia vind het ook erg interesant. het fijne vind ik zelf dat je op een knopje drukt en hij 5 min ronddraait zonder dat je er naar om hoeft te kijken en vanzelf weer stopt. alicia vind het vogel gezang het leukste

9. Samama

Samama Niet meer actief

Ik heb die met de vlindertjes van Fisher Price! Hij heet de rainforest nog iets... echt een onwijs leuk ding! De vlinders zijn goed duidelijk in een donkere kamer en er zitten leuke verschillende liedjes op, je hebt zelfs alleen regenwoud geluidjes ( kikkers, vogels ed.) ik vind het een aanrader!

10. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,067
    3,861
    113
    Ik heb er eentje met beertjes van Nattou ofzo. Ze vindt het leuk om naar te kijken.

11. Wen26

Wen26 VIP lid

Jun 16, 2007
    12,487
    0
    36
    thanks voor jullie tips! nog best lastig... er is zo veel keuze...! :)

12. mel1977

mel1977 Actief lid

Tiny love in motion (of zoiets)
    Leuke kleurtjes, muziekjes en lichtjes
    Sam vint m helemaal geweldig en kan er heerlijk tegen kletsen.

Gelukkig kun je de muziek ook zachter zetten, want af en toe is het wel enorm irritant voor mama hahaha.

13. Deb26

Deb26 Bekend lid

Oct 3, 2006
    626
    0
    16
    Ik heb er een van prenatal met schaapjes. Erg leuk, alleen kan ie niet goed aan de box bevestigd worden.
    Heel apart en daar moet ik dus nu wat op gaan verzinnen.
    Dus wel goed opletten dat het wel op je box past...

Groetjes Debby

14. marjan77

marjan77 Bekend lid

wij hebben ook de mobile van de hema, vrolijk gekleurd en mooie zachte figuurtjes met veel contrasten.
    onze dochter kijkt er graag naar!

15. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

Oct 21, 2006
    2,509
    0
    0
    wij ook die van de hema. Leuke kleurtjes :)

16. Pooh69

Pooh69 VIP lid

Mar 31, 2007
    6,935
    0
    0
    Heeft iemand ervaring met de rainforest mobiel met licht en geluid? Ik wil die wss kopen! ;)

17. Female

Female Niet meer actief

Wij hebben ook die vd hema,
    Vind hem erg leuk,
    Kynan vind het nu vooral leuk om hem vast te grijpen en er dan als een gek alle kanten mee op te rammen :) :) :)

18. Juul76

Juul76 Bekend lid

Nov 20, 2006
    768
    297
    63
    Hier de Tiny Love mobile met klassieke muziek (bach, mozart, beethoven), speelt meer dan 15 minuten aan 1 stuk en er zit zelfs een afstandsbediening bij........ handig!
    Heb 'm speciaal gekocht voor de muziek die erin zit, dit gaat wat minder snel vervelen voor mama dan een gewoon tingelingeling muziekje!

Share This Page