Ik zie vaak leuke fleecedekentjes, maar heb het idee dat een katoenen dekentje beter is. Heb hier geen duidelijke reden voor/ben niet zeker van mijn kennis: fleece is brandgevaarlijker? / katoen neemt meer vocht op? / Katoen ademt meer? Wat is jullie mening?
Wel, ik heb er van elke soort eentje voorzien Onze baby komt in mei, dus dan kan het toch al best warm zijn. Zo van die fleece lijkt me ook enorm warm om onder te liggen. Dus een gehaakt, katoenen dekentje én zo'n fleece'je, voor als het toch nog koud moest zijn
Ik heb van de week een katoenen fleece dekentje gekocht, die bestaat uit 2 lagen dus voor warme en koude dagen. Nou komt onze beeb in oktober dus het zal wel 2 lagen worden.. Succes met kiezen....
Ons beebje verwachten wij in augustus. Ik ben voor een katoenen fleece en een gehaakte katoenen deken gegaan. Er is keuze genoeg. En als het heel warm is of juist niet dan kan je altijd nog een andere kopen.
ik heb van alles wat...wij zijn uitgeteld in oktober...dus dan is fleece wel lekker warm voor ons Guppie als we gaan wandelen
Wij hebben katoenen dekentjes, wel een dubbele. Straks als het mooier weer word doen we een enkel dekentje.
je heb tegen wordig ook van die speciaale dekens die je dan in een overtrek hoes moet doen Ik zelf heb een ledikant deken en een wiegen deken. en die ledikant deken ga ik voor de winter gebreuken want die kan dubbel en de wiegen deken ga ik voor de zomer gebreuken. en ik heb voor in de kinderwagen een fleecdekentje
het liefst 100% katoen, katoen is natuurlijk en past zich makkelijk aan de temperatuur aan. fleece is syntetisch en doet dat niet.
Volgens mij is het grootste risico bij fleece ten opzichte van een katoene deken dat het brandgevaarlijker is. En daarnaast wat sim ook al zegt. Wij hebben n katoene dekentje.