Dochterlief is nu een paar weken overdag droog. Eerst plaste ze alleen op het potje, maar aangezien we in de vakantie ook wat dagjes weg hopen te gaan is het ook wel handig als ze op de wc plast. Maar met of zonder wc-verkleiner ze blijft het presteren om over de wc-bril te plassen. Ze lijkt niet helemaal te begrijpen dat ze haar bekken moet kantelen. Ze plast echt in een boogje omhoog. Heeft iemand de gouden tip? Ze is trouwens nog vrij klein (83 cm) en kan niet met haar voeten op het krukje. Maar ook als ze er wel bij kan plast ze nog over de wc-bril.
Doet die van mij ook nog steeds, het gaat steeds vaker goed. Ik heb haar thuis op een verkleiner waar ze niet zelf op kan komen. Als we geen verkleiner hebben dan help ik haar door haar wat verder in het toilet te hangen en vast te houden.
Dat deed mijn dochter ook! Ik liet haar altijd goed de benen bij elkaar houden dan bleef de wc-bril droog. Nu gaat het gelukkig zonder hulp van mij goed.
Bij mijn nichtje werkte het om te zeggen dat ze met haar ellebogen op haar knieen moest zitten, dan leunde ze wat meer naar voren en zat ze wat dieper.
Ik ga die met de benen bij elkaar maar eens proberen. Ze zit inderdaad wel met haar beentjes iets uit elkaar. Het maakt niet uit hoever ze naar achteren zit. Op de 1 of andere manier krijgt ze het wel voor elkaar. Kan hard plassen, de jongens zijn er niks mee
Ja herkenbaar. Hier hielp om te zeggen dat ze haar billen naar achter moest doen. Madam hier presteerde het om tussen de bril en de pot door te piesen
Ik ben blij dat meer meisjes het hebben Ik denk al heb ik nou zo'n raar meisje haha. Ik ga morgen eerst de 'dichte benen techniek' maar eens proberen. Hopelijk werkt dat al voldoende.
Plast je kind dan niet tegen dr eigen dijen, met de 'dichtebenentechniek'? Hier heeft ze het ook een tijdje gedaan, want ze hing het liefst half achterover op de wc. Maar ze begreep vrij snel dat ze naar voren moest hangen. Volgens mij had ik gezegd dat ze met haar billen het plafond moest proberen aan te raken
ja hier ook...ook toen ze eerst op de po zat...zat ze ook zo met r benen wijd dat het potje bijna geen nut had want er lag meer op de vloer dan in de pot op die manier....dus benen dicht! en ze gaat al een tijdje naar de wc...dan zet ik r iets meer naar achter want ze zit gewoon te dicht op de bril..en dan gaat het goed..maar ik doe sowieso altijd standaard de wc bril af met een vochtig doekje..
gebeurde hier ook (en na 1,5jaar soms nog ). Als ze nu met de verkleiner op de wc zit dan duwt ze een beetje op de bovenkant van haar vagina en dan gaat ook alles erin.
Ik weet niet welke verkleiner je hebt, maar die van prenatal heeft een hoog tussenstuk en loopt ver door naar beneden (voor het tussendoor plassen). Hier zeggen we vaak: billen naar beneden. Maar ook hier is het wel eens lastig. Naar voren zitten en benen bij elkaar werkt hier ook wel!
Het gaat hier sinds we de beentjes wat meer bij elkaar doen helemaal goed. Bedankt voor de tip dames.