Chicco first dreams of Chicco goedenacht kubus??

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Juels75, 12 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juels75

Juels75 Actief lid

11 aug 2014
    294
    0
    0
    Hoi,

Ik twijfel tussen de Chicco first dreams of de Chicco goedenacht kubus. Heeft een van jullie ervaringen met deze licht-, en muziekdoosjes? Welke heeft bij jullie de voorkeur en waarom?

Ik hoor graag :)

Groetjes,

2. Suprised

Suprised Actief lid

25 mrt 2014
    293
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij hebben de kubus, maar vind het geluid erg hard en dit kan je niet veranderen. Mijn zoontje is nu nog maar één maand oud, dus we hebben hem nog niet in gebruik, maar ik ben blij dat ik hem tweedehands heb gekocht want vind hem niet het volledige bedrag waard. :)

3. gusto

gusto Niet meer actief

Wij hebben de first dreams voor beide kinderen en ik vind ze geweldig! Voor elk slaapje gaan ze aan, dochter vraagt er ook zelf om.

Het is hele zachte rustige (klassieke) muziek en watergedruppel. Op een gegeven moment gaat het muziekje uit, het lampje blijft nog iets langer branden.

Ik heb geen ervaring met die kubus maar ben in ieder geval erg tevreden over deze!

4. Mikatjuh

Mikatjuh Bekend lid

24 feb 2008
    536
    0
    16
    Apothekersassistente
    Dronten
    Wij hebben ook de kubus en ik vind hem ook erg luid. Hij staat hier nauwelijks aan.

5. Amberxx

Amberxx VIP lid

6 nov 2013
    5.019
    5.230
    113
    Ik heb de first dreams en ben heel tevreden. Mooie muziek en rustige sterren die langzaam verkleuren. Muziek en geluid kan gelijk maar ook apart van elkaar aan. Echt een aanrader. Heb ook de kubus gehad maar direct retour gezonden. Het geluid is veel te hard. Ook geen langzame verkleuring maar een kleur.

6. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
  7. gusto

gusto Niet meer actief

De laatste.

8. Juels75

Juels75 Actief lid

11 aug 2014
    294
    0
    0
    bedankt meiden, ik heb nu toch maar die first dreams gekocht en niet die kubus!

Deel Deze Pagina