Hoi, Ik twijfel tussen de Chicco first dreams of de Chicco goedenacht kubus. Heeft een van jullie ervaringen met deze licht-, en muziekdoosjes? Welke heeft bij jullie de voorkeur en waarom? Ik hoor graag Groetjes,
Wij hebben de kubus, maar vind het geluid erg hard en dit kan je niet veranderen. Mijn zoontje is nu nog maar één maand oud, dus we hebben hem nog niet in gebruik, maar ik ben blij dat ik hem tweedehands heb gekocht want vind hem niet het volledige bedrag waard.
Wij hebben de first dreams voor beide kinderen en ik vind ze geweldig! Voor elk slaapje gaan ze aan, dochter vraagt er ook zelf om. Het is hele zachte rustige (klassieke) muziek en watergedruppel. Op een gegeven moment gaat het muziekje uit, het lampje blijft nog iets langer branden. Ik heb geen ervaring met die kubus maar ben in ieder geval erg tevreden over deze!
Ik heb de first dreams en ben heel tevreden. Mooie muziek en rustige sterren die langzaam verkleuren. Muziek en geluid kan gelijk maar ook apart van elkaar aan. Echt een aanrader. Heb ook de kubus gehad maar direct retour gezonden. Het geluid is veel te hard. Ook geen langzame verkleuring maar een kleur.
Is die First Dreams deze: Chicco Rainbow Cube First Dreams Blue | Speelgoed | Baby-Dump ? Of deze: Chicco Nachtlamp Stars Projector First Dreams Blue | Nachtlampjes | Baby-Dump ?