Zonnekap stokke verwijderen hoe?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Juffie26, 4 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Uhm zit hier al een tijdje te knommelen, want ben de buggy-inzet op de stokke aan het zetten, maar nu moet de zonnekap nog van de wandelbak af en op de buggy-inzet maar krijg dat ding er niet vanaf....weet iemand hoe dat moet? Help :)

2. ivfje

ivfje Bekend lid

25 feb 2011
    719
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aan de binnen ksnt van de bak zitten die vakjes voor de hengsels zeg maat . Als je hierin voelt dat voel je twee pennetjes die je in moet knijpen naar elkaar toe... dan komt de kap los

3. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ok dank je wel!
    Vraagje, zit jou baby al in de buggy-inzet?
    Ons meisje past eigenlijk niet meer in de bak, en heb net de buggy erop gezet op de laagste ligstand, volgens mij moet dat best al wel kunnen toch?

4. ivfje

ivfje Bekend lid

25 feb 2011
    719
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja onze vent zit al in de buggy en de verkleiner erin... hij kom best wel lang in de bak maar hij zette zich steeds af..
    In de ligstand lijkt het mij geen probleem met de verkleiner want dan heb je niet zo'n scherpe hoek bij de heupjes

5. ivfje

ivfje Bekend lid

25 feb 2011
    719
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waarom pas jou meisje er niet meer in? Want als ik zo haar lengte en gewicht lees dat was Fynn haha de 1e maand al en die heeft er zeker tot de 4e maand ingelegen...

6. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Inmiddels is ze al groter, lengte en gewicht wat er staat is alweer van bijna 4 weken geleden. Ze zet zich af tegen dat uitsteeksel bij de voetjes zeg maar en ligt dan met haar hoofd tegen de bovenrand te rammelen, vandaar. Ik twijfel ook nog wel wat ik zal doen? Ze heeft ook heel erg een voorkeurshouding en aan een kant een afplatting. In de bak draait ze dus haar hoofd steeds naar haar voorkeurskant, en ik had bedacht in de buggy inzet kan ze dat natuurlijk ook maar die is niet zo hard, en dus heeft dat minder effect als ze wat langer daarin ligt met wandelen. Dus tja beetje dilemma.

7. ivfje

ivfje Bekend lid

25 feb 2011
    719
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou gewoon haar lekker in de buggy zetten hoor en kijken hoe dat jullie bevalt

Deel Deze Pagina