Hoi, Ik ben al aan het kijken naar een kinderwagen maar goh wat veel keus. Had bij mijn andere kids de teutonia echt super wagens erg veel plezier mee gehad maar zo lomp etc. Welke kinderwagen hebben jullie ... Ik heb wel wat wensen, De kleine moet wel naar me toe kunnen in het wandelwagen gedeelte. Zwemkwielen. Beetje ruime kinderwagenbak. En ben erg lang ben 1.85 dus een bugaboo valt al af. Mijn oog viel op de buzz vind ze echt helemaal geweldig maar hier hoor ik verschillende reacties over.
De Maxi Cosi Mura? Heeft een grote bak, wandelwagengedeelte kan naar je toe en van je af, is verstelbaar in hoogte en heeft zwenkwielen. Ik heb de Mura 4 en dat is echt een fijne wagen!
Ik ben net zo lang als jij en heb gekozen voor de Mutsy 4rider. Ik heb meerdere wagens op het testparcours in de winkel geprobeerd maar weet nog niet hoe die in de praktijk uitvalt natuurlijk. Ik vond de kinderwagenbak wel mooi hoog zodat je kindje erg dichtbij je is als hij er in ligt.
Ben in het bezit van een nieuwe Quinny Buzz uit 2010, bevalt me zeer goed! De vorige uitvoering liet idd wat te wensen over waarover veel mensen hadden geklaagd, oa het frame zou kraken en de voorste zwenkwielen zouden wel eens blijven "hangen". Voor zover ik het goed heb begrepen heeft de nieuwe Buzz uit 2010 hier géén last meer van. Veel succes met het maken van je keuze, ik weet zelf dat het niet makkelijk is. We waren eerst in het bezit van een Mutsy Urban Rider maar deze beviel ons helemaal niet, de wagen was veel te log en zwaar.
Waarom valt de Bugaboo af? Mijn man is 1.86 en heeft geen problemen met de Bugaboo. Vind je dat je te ver moet bukken naar de bak? Succes met zoeken!
Hoi , Nee dacht dat de bugaboo een lage duwstang had. Bukken voor de bak vind ik geen enkel probleem. Vind de bugaboo ook erg leuk en die lijke me erg compact.
Wij hebben ons goed laten voorlichten in meerdere winkels en meerdere keren een testparcours gereden Wij hebben uiteindelijk gekozen voor de bugaboo, ondanks dat vriend ook heel lang is (1.96) De duwstang kun je heel makkelijk in hoogte verstellen dus dat is geen probleem. Wij gingen in eerste instantie voor de Mura4 want vriend vond de Bugaboo spuuglelijk. Maar het inklappen ging stuk lastiger dan bij de bugaboo, de wendbaarheid was minder en hij was (dat was nog het grootste nadeel) veel en veel zwaarder. Dus voor een kleine boodschap dat hele ding meeslepen doe je dan niet zo snel, terwijl de bugaboo minder dan de helft van het gewicht van de Mura heeft! Dus vriend is door alle voordelen toch overstag gegaan en hebben we de bugaboo besteld (nog niet binnen en nog niet in gebruik overigens) Overigens vond ik de Mura verder wel heel fijn, het was een goede 2e (maar wel met grote achterstand)
Hoi, Dank jullie wel mischien toch maar eens een baby winkel in lopen en proberen. De keus is zo groot.
Volgens mij voldoet een mutsy wel aan al je eisen. Een grote reiswieg/bak, De wandelwageninzet kan op twee manieren geplaatst worden. Kindje naar je toe of van je af. En hij is heel wendbaar (de 4rid er). Ik kan in een gangpad bij de kruidvat zelfs keren!!! De urbanrider is wat dat betreft een ramp. En nog een voordeel omdat je zo lang bent is dat de reiswieg heel hoog zit. Dus je kindje is lekker dicht bij. Succes met uitzoeken!
idd de maxi cosi mura en mutsy 4 rider of slider voldoen dan wel aan al je eisen als je geen bugaboo wil. Al heeft de slider een wat kleine wageninzet (vind ik dan)
Hoi, Morgen ga ik even het een en ander testen heb alleen mijn zinnen op de buzz staan vind die zo leuk en stoer. Ben benieuwd wat het gaat worden.
De buzz is nu helemaal goed hoor! Hij is leuk, kindje kan naar je toe, 2 zitjes, voor al het tussenzitje is ideaal, lekker zacht. Hij is klein inklapbaar, past zelfs in mijn ka. Makkelijk uit te klappen... Heel erg wendbaar, veel meer als bv de mura. Die heeft mijn zus en moet echt kracht zetten om te draaien en een deur open maken en eruit rijden lukt mij al helemaal niet. Dus als je oog is gevallen op de buzz, doen hoor. Heb helemaal geen klachten en heb hem nu een 8 maanden en 7 maanden in gebruik. ps: neem geen bugaboo als je lang bent, vind ik er zo raar uitzien..
Hoi, Wou jullie toch even laten weten wat het geworden is. Toch de buzz was er verkocht van en kon er een voor een leuke prijs 2e hands kopen met alles erop en eraan en ben der zo blij mee.
Hoi, Heb hem wel even geprobeert en die man heeft me alles netjes uitgelegd en het werkt gewoon allemaal erg simpel en alles past in de auto en dat vind ik ook erg belangrijk. Hij is hoog en kan er met gemak achter lopen haha en mijn kids vonden hem helemaal geweldig en hebben er binnen flink even mee gelopen om hem te testen haha.
Mooie wagen. Bij mij viel hij af om dat de duwstang ovaal is en dat vond ik geen pretje. Je moet wat te zeiken hebben Hoop dat hij helemaal bevalt als de kleine er over een tijdje is. Veel wandel plezier!