Nou dames, wie wil even voor me meten, het moet een klein rokje zijn maat 68 en misschien ook een 74, wil nl een rokje haken voor mijn nichtje als verrassing, maar heb de cm nodig van breedte en lengte rokje.
nou een paar dan haha kan ik daar een gemiddelde uit halen, zonder gemiddelde maat kom ik niet ver nl, of ik moet van de week met de cm onder de arm de winkel in gaan, wil hem zaterdag af hebben nl,
Ligt er maar aan. Hoe lang moet ie worden? Tot net onder de bil, halverwege het bovenbeen of tot de knie? Moet ie erg wijd uitlopen of maar een beetje? Voor iedereen is klein anders namelijk.
hoe wijd hij moet worden is niet belangrijk, heb alleen omvang en lengte nodig en dan net over de bil tot half bovenbeen, langer niet. leek me toch niet zo`n lastige vraag. Model staat verder al vast maar zonder omvang kan ik niet beginnen, en totaal geen idee hoeveel dat is de omvang van maat 68/74
Ik heb vaak wat meer woorden nodig om een beeld te kunnen vormen, vandaar de vragen. Rokje maat 68: Omvang: 44,5 cm Lengte voor: 17 cm Lengte achter: 18 cm Deze zit tot net onder de bil. Rokje maat 74: Omvang: 46 cm Lengte voor: 20 cm Lengte achter: 21 cm Deze komt net tot halverwege bovenbeen.
Lastig! Mijn dochtrr draagt 80/86 en past sommige rokjes maat 68 nog. Heb je al een rokje/merk op het oog?
Nou ik heb even een foto toegevoegd, dit ga ik haken, het rokje op de foto is een proefversie, kijken hoe het uit zou komen hoe het zou haken en hoeveel ik ong nodig ga hebben, dit rokje is qua omvang maat 50/56 maar qua lengte meer een 68 blijkt nu dus, heb het uit het hoofd gehaakt, deze geef ik nu aan mijn nichtje voor der pop, komen nog 2 kralen aan de touwtjes. bedankt voor de maten, en het knalle ja daar houd de mama van mijn nichtje van, draagt de kleine meid erg veel. dus daarom zo knal mocht nog iemand willen meten graag kan ik vergelijken maar kom hier al verder mee, bedankt alvast.