wie is nou schuld ruzie met vriend

Discussie in 'De lounge' gestart door kwebbel1984, 21 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbel1984

kwebbel1984 Fanatiek lid

30 okt 2012
    1.027
    0
    0
    Ik heb vanmorgen tegen mijn vriend gezegd dat als hij thuis komt ik meteen boodschappen kan doen. Omdat we maar 1 auto hebben en hij de auto mee heeft naar het werk. Normaal komt hij meteen na het werk naar huis en hij is dan om 7 uur thuis. Nu belde hij mij om half 7 op dat hij bij zijn ouders was langs gegaan en dat hij daarna naar huis komt. Dus ik was een beetje pissig omdat de winkel om 8 uur dicht gaat en ik de boodschappen niet op de fiets mee krijg en dus de auto wel moest gebruiken. Zegt hij doodleuk dat ik het dan maar morgen moest doen. Dus ik werd nog kwader omdat ik morgen andere plannen heb en hij ook weg is. Normaal gesproken doen we samen de grote boodschappen en nu zou ik het al alleen doen dus hij hoefde ook niet mee. Komt hij om 10 over half 8 thuis met de mededeling dat ik nog wel kan gaan. De winkel waar ik heen moest is niet in ons dorp dus dat is wel zeker 10 min rijden. Dus ik zeg tegen hem doe het lekker zelf ik ga me niet haasten omdat jij zo graag op visite wou. Niet dat ik het erg vind dat hij op visite gaat maar hij had het ten eerste kunnen melden en ten tweede had ik tegen hem gezegd dat ik meteen boodschappen wou doen als hij thuis kwam. Nu hadden we daar over dus ruzie en omdat ik merkte dat hij wat gedronken had en toen nog is gaan rijden maar goed. Hij zegt dus dat het aan mij ligt en dat ik niet zo raar moest doen. Ik vind dat hij schuld is en niet de schuld bij mij moet leggen. Moest ook even m'n verhaal kwijt omdat ik nog het meest kwaad ben over het feit dat hij 3 biertjes gedronken heeft voor hij thuis was. Wat vinden jullie wiens schuld is het??

2. Krissie85

Krissie85 Niet meer actief

Beetje lastig zeggen als je maar 1 kijk op het verhaal hoort... ;)

3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Waar twee ruzie hebben, hebben twee schuld.

4. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Waar twee vechten...

(Maar ik snap dat je het niet leuk vindt dat je vriend niet communiceert en met bier op achter het stuur vind ik walgelijk)

5. Smnee

Smnee Niet meer actief

Beide. ;) waar twee ruzie hebben, hebben twee schuld.
    Rijden met alcohol vind ik walgelijk, wat dat betreft heb je helemaal gelijk.

6. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Jullie maken een moeilijke periode door, die boodschappen komen wel goed..

7. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.016
    547
    113
    tja je eerste zin is het net of je je vriend commandeert.... dus dan zou ik ook denken stik met je boodschap[en.

je hebt het vast anders bedoeld, dan is het wel lullig van hem dat hij zo laat pas terug was van zijn ouders. maar goed we lezen 1 kant van het verhaal....

over die drie pilsjes... dat vind ik ook wel teveel eerlijk gezegd. maar staat eigenlijk wel los van het boodschappenverhaal.

8. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Tja, mijn vriend vergeet ook vaak wat ik 's ochtends van hem vraag, dus zo gek vind ik dat niet. Daarom sms ik hem overdag nog eens om te vragen of hij nog de was wil ophangen of zoals vandaag de kip kruiden.

Van dat bier en de auto in ben ik minder gecharmeerd. Nogal onverantwoord.

9. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Drinken en rijden dat had hier een nachtje in de auto slapen betekend.

Afspraken niet nakomen prima. Doet hij morgen de boodschappen mooi alleen.

10. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    met te veel drank in de auto is een no go,

verder ik zou er gen drama over maken, er zijn ergere dingen hier komt er ook wel eens wat tussen onverwachts spontaan.

11. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Over die boodschappen zou ik me niet zo druk maken (wat hier een goede oplossing is dat ik de boodschappen doe bij de supermarkt met bezorgservice. Heerlijk hoef ik niet alles mee te nemen op de fiets en het wordt netjes bij mij thuis afgeleverd).

Dat je boos bent over het feit dat hij met 3 biertjes op is gaan rijden kan ik me heel goed voorstellen.

12. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    vind het nogal dramatisch, maar goed.. dat ben ik .

13. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Gezien alle stress die jullie hebben, vind ik dit een begrijpelijke ruzie. Jij voelt je niet gesteund, hij voelt zich niet begrepen. Zoiets. Misschien daarover praten als jullie wat rustiger zijn. Morgen of zo.

Sterkte.

14. Lojo

Lojo Bekend lid

19 dec 2012
    612
    6
    18
    Persoonlijk vind ik het mega overdreven. Ik zou me over dit alles echt niet druk kunnen maken. Denken in problemen ipv oplossingen...

15. TmvD

TmvD Bekend lid

10 jan 2013
    795
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik snap dat je hier verontwaardigd over bent. Ik zou er ook niet vrolijk van worden. Je vraagt hem 's morgens iets en omdat hij wat anders bedenkt moet jij je plannen omgooien (even kort door de bocht).
    Persoonlijk zou ik hem morgen de boodschappen laten doen. Dat kijkt hij maar hoe hij het doet met zijn planning. Misschien dat hij er dan aan denkt om het je wat eerder te laten weten zodat je eventueel wat anders kunt regelen.

16. Lojo

Lojo Bekend lid

19 dec 2012
    612
    6
    18
    Ik kom even terug op mijn eerdere mening. Deze mening blijft hetzelfde in een normale alledaagse situatie. Maar nu ik zojuist je verhaal heb gelezen snap ik je een stuk beter. Ik vind dat je vriend op iedere wijze mogelijk je moet ontzien van stress dus ook vandaag. Hij heeft het ook niet makkelijk! Maar dat neemt niet weg dat jouw lijf deze klus nog moet klaren.

17. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Tja...ik vind gewoon dat JIJ gelijk hebt hoor.

Als je 's morgens wat afspreekt voor de boodschappen, omdat je de auto deelt en hij wil dan ineens nog op bezoek, nou dan ben ik ook pissed-off hoor.
    Niks geen dooddoeners als dramatisch of waar 2 vechten, hebben 2 schuld. Je spreekt iets af, stelt je er op in en dan zit ie lekker te pimpelen bij zn ouders.
    Dan had ie maar moeten gaan, als jij de boodschappen had gedaan.
    Ik zou zeggen: ga jij maar morgen lekker alleen!

18. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    nouja schuld schuld, ik vind dit geen ruzie waard, maar ik zou precies zoals jou reageren :D
    je hebt van tevoren aangegeven dat je boodschappen moest doen, dan ga je er vanuit dat hij daar rekening mee houd..

dat hij gaat drinken terwijl hij nog moet rijden zou ik wel boos om worden.

19. Gazy

Gazy Niet meer actief

Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn om elkaar te begrijpen.

20. sydneys

sydneys Niet meer actief

ik vind het wel een grappige ruzie, een typisch koppeltjesruzie:p

Deel Deze Pagina