NAV afknap en het wat vind je aantrekkelijk topic, nu waar heb je hem ontmoet? Ik 2 van mijn exen online, 1 via hyves 1 via een forum . Mn ene ex heb ik qua uiterlijk helemaal gevormd naar hoe ik hem graag zag Nu ik vrijgezel ben, ben ik toch wel benieuwd naar jullie verhalen?
in de snackbar waar ik werkte mn ex.... effe denken.... ja wederzijdse vrienden. mijn toen beste vriendin had iets met zijn vriend
Hij was de beste vriend van de moeder van mijn oppaskindjes. Als ik daar om ging passen, kwam hij haar wel eens ophalen om uit te gaan. En vroeger (toen ik nog echt een klein meisje was), heb ik hem ook al eens gezien, hij was toen namelijk een collega van mijn vader.
Mijn huidige partner heb ik op zijn werk leren kennen. We werden gekoppeld door mijn ex baas,hij kende ons beide en dacht...dit past leuk bij elkaar. Ik werd met een smoesje naar zijn bedrijf gestuurd en daar zag ik hem....
Via een datingbureau. De 1e keer afgesproken bij de McDonalds in Veghel. Nu gaan we ieder jaar op 25 juni eten bij de Mac, maar dan wel gewoon hier.
Heb mijn man via de tmf chat gevonden 10 jaar geleden was niet op zoek ofzo maar het klikte wel eerst 5 maanden op msn en sms en toen durfde ik pas hem tw teontmoeten
Ik zat achter de kassa bij de ALDI toen ik hem zag, helaas maar een paar keer gezien en ik had nog een relatie en ik ging ergens anders werken. Een paar weken nadat die relatie uit ging, nam een vriendin me mee naar de McDonalds om afleiding te zoeken.. en ik zag wel hele herkenbare tattoos op een arm/hand in de keuken. Dat was hem dus Een tijdje later besloot ik een kaartje achter te laten met mijn email want ik wist niet wanneer hij werkte en hoe ik zijn aandacht zou kunnen krijgen. Hij voegde me toe en de vonk sloeg meteen over. Achteraf bleek dat hij mij ook wel al leuk vond toen hij me in de ALDI zag, alleen dacht hij dat ik te jong was (ik ben een halfjaar ouder dan hij )
Mijn vriend was mijn collega. We werkten al 2 jaar samen voordat we werk van ons hebben gemaakt. Mijn vorige vriend kende ik via de sportvereniging.
Mijn vriend leren kennen bij een auto meeting Eerst maaaaaanden hele goede vrienden en daarna pas de stap durven te zetten. Ex was electricien op mijn vmbo. Stoute schoenen aangetrokken, aangesproken en 2,5 jaar 'verkering' gehad.
Via TMF chat niet voor n relatie gewoon vriendschappen uit dezelfde woonplaats. Hij is 11 jaar een vriend gebleven voordat we een relatie kregen
Zowel ex als mijn man via gezamelijke vrienden Mijn man kon ik al ruim 3 jaar voor we een relatie kregen
Via een datingsite. Maar vroeger als kind kwamen we wel al bij elkaar over de vloer want onze vaders waren collega's. Dus helemaal onbekend was hij zeer zeker niet! Inmiddels alweer 6.5 jaar samen!