Wij hebben een vraag, wat is een handige afstand voor tussen de commode en het wandplankje?? We hebben het volgende kamertje:
Ik zou zeggen de hoogte dat je er nog wel makkelijk iets vanaf kunt halen, maar niet zo laag dat je je hoofd stoot. De kleine komt er straks voor te staan als je hem of haar erop laat staan met aankleden e.d.
zo hoog dat je er nog makkelijk je poeder/zalfje of luiers van af kan pakken maar ook je hoofd niet stoot als je kroel met de baby op de commode, probeer het evt met een grote beer uit.... en hang eens een kleding hanger met een broekje eraan en pas het dan eens of er ruimte is hou ook rekening mee dat straks de broeken van maatje 104 er ook nog kunnen hangen...vind ik nog steeds makkelijk... succes
Wij hebben zo'n ikea LACK plank in de babykamer hangen, maar niet recht boven de commode. Hij hangt er direct naast, op de hoogte dat ik er nog wat vanaf kan pakken. Over de plek heb ik eigenlijk niet zo goed nagedacht maar achteraf wel blij mee dat ie niet recht boven de commode hangt. Op een gegeven moment gaat je kleintje staan tijdens het aankleden en kan hij/zij met z'n koppie tegen de plank komen of alles eraf trekken terwijl jij hem/haar in z'n kleertjes staat te hijsen
Hier hangt hij er dus boven maar d eplank is smaller dan de commode hoor Teun heeft zich er nog nooit aan gestoten...en aftrekken..ach het pakje luiers ligt er zo weer op en de toilettas is toch dicht dus ook zo weer erop...nee hier dus nooit een probleem geweest nu nog niet.