Gekleurde parasol mura

Discussion in 'De babyuitzet' started by Trees, Jul 25, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Trees

Trees Niet meer actief

Ik was bij de prenatal om een parasolletje voor de maxi-cosi mura te kopen, maar deze hadden ze alleen maar in het zwart. Ik wil graag een gekleurde. Weet iemand of er gekleurde parasols voor de mura bestaan of dat eventueel een ander merk parasol er op past?

2. Kiki33

Kiki33 Bekend lid

Sep 30, 2009
    705
    9
    18
    Hoi hoi,

Wij hebben ook de Mura. Bij ons in de winkel vertelden dat enkel een zwarte parasol leverbaar is, dus verder zoeken naar een andere Mura parasol hoeft niet. Ik weet niet of andere parasols passen, ik zou denken van wel.... succes!

Liefs, Kiki

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik dacht dat de parasol van de Bugaboo ook op de Mura paste, moet je even googelen...

Ik weet het verder niet want gebruik gewoon een hydrofiel luier als parasol, werkt ook ;)

4. misa

misa Niet meer actief

Op de site van maxi cosi staat ook alleen mara een zwarte parasol.
    Maxi-Cosi | Mura 4

Misschien in de winkel vragen en uitproberen of er een andere op de mura past.

5. rinslll

rinslll Bekend lid

Jun 19, 2009
    624
    0
    0
    prenatal heeft universel parasolletjes van hun eigen merk in volgens mij verschillende kleuren die op de mura passen.

wij hebben ook de mura en eigen merk prenatal.

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

7. Eylem

Eylem Niet meer actief

8. Trees

Trees Niet meer actief

Bedankt!

Ik heb net een knalroze van titanium besteld :D. Ik heb al een zwarte wagen, dus een beetje kleur mag wel.

9. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,326
    0
    0
    Ow leuke tip. Wij hebben ook de zwarte en daar baalde ik ook al van. Las alleen op een ander forum dat die van titanium baby er makkelijk af kan waaien. Jammer.

10. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Bugaboo past ook. Bij de parasol van bugaboo zitten 2 klips die ook om het frame van de Mura passen.

11. Trees

Trees Niet meer actief

Dat is weer jammer. Ik heb de parasol al wel besteld, maar ach was maar 10 euro en bij een stevig windje bind ik hem wel vast (of ga ik weer ouderwets voor de hydrofiel luier als zonnekap).

12. spriet

spriet Fanatiek lid

Jun 5, 2008
    2,308
    33
    48
    Ja is mij overkomen
    Ik liep samen met een vriendin op de stoep en het waaide niet eens heel hard maar als je loopt dan draai je de parasol ook nog weleens i.v.m de zon die dan vanuit een andere richting komt.
    Dus ineens waait die parasol eraf, de weg over richting de sloot en mijn eerste reactie was achter de parasol aan en moest ook nog een weg over, en had een paar stappen gedaan en toen dacht ik sh*t de kinderwagen en mijn vriendin ging ook achter de parasol aan en echt alles speelde zich af in een paar seconden tijd af en toen reed de wagen zo van de stoep, nou die had dus zo om kunnen vallen en dan had mijn dochter van toen 5weken zo op straat gevallen :)
    Dat was natuurlijk stommiteit van mezelf had gewoon die parasol moeten laten gaan die uiteindelijk alsnog in de gracht belandde.

Heb nu de echt maar genomen en die blijft idd goed vast zitten, conclusie in dit geval goedkoop----->duurkoop

13. Trees

Trees Niet meer actief

Dat is inderdaad balen! Als het goed is, krijg ik de pluu morgen. Ik denk dat ik hem dan maar weer terugstuur.

Heeft iemand ervaring met de bugaboopluu op de mura? Deze heeft namelijk ook leuke kleuren.

14. Laris

Laris Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    1,917
    2
    0
    Geen ervaring, ik heb de 'saaie' zwarte genomen die speciaal voor de Mura is en die doet perfect dienst. De kleur heb ik maar voor lief genomen :D..

15. Bessy

Bessy Actief lid

Jan 18, 2008
    191
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb een bugaboo-parasol (voor mijn bugaboo-wagen) maar wat een onhandig ding..totaal niet flexibel, kind lag nog meestal in de zon, dus wat mij betreft geen aanrader.

Share This Page