Hallo dames, Straks, als alles goed mag gaan, zou ik voor ons tweede kindje graag natuurlijke verzorgingsproducten willen gaan gebruiken. Weleda is waarschijnlijk het bekendste merk maar ik heb wel eens gehoord dat dit niet zo lekker ruikt... Nu kwam ik het nieuwe merk Petit & Jolie tegen (zie hier Home Petit&Jolie verzorgingsproducten voor baby's en kinderen). Kent en gebruikt iemand dit merk en wat zijn je ervaringen?
Ikzelf ken het merk niet. Maar was zelf ook al een beetje aan het rondkijken naar natuurlijke baby verzorgings producten. Burt's Bees - Baby & Mama - Burt bees baby ruikt erg lekker en is ook 100% natuurlijk
Hier hebben we een paar Petit en Jolie tubes. Ben er erg tevreden mee, ruiken heerlijk en t geurtje blijft ook lekker eventjes hangen. We hebben ook burt's bees en die vind ik ook fijn!
Bedankt voor jullie reacties! Lovely, ik ga eens even kijken bij Burt's Bees. Dat het lekker ruikt, vind ik nl. erg belangrijk! Cinderella, fijn, een ervaringsdeskundige! Heerlijk dat het luchtje nog even blijft handig. Ik vind de tubes/potjes er ook erg fleurig uitzien, niet zo eco-achtig .
Vond ik ook handig, ken inmiddels de kleurtjes van de flessen uit mn hoofd dus hoef niet meer op de verpakking te kijken haha. We hebben alleen de handzeep niet.
Ik was op zoek naar precies hetzelfde en heb uiteindelijk ook dingen van Burts Bees Baby gekocht. Het ruikt lekker en ook heel bekent, maar ik kon eerst niet bedenken waaraan het me deed denken. Toen wisten we het; het heeft vagelijk iets weg van die snoepkettingen en snoephorloges. Zelfs met die kennis vind ik het nog lekker ruiken. Niet overheersend, vriendelijk, lief, lekker...
Ze hebben een eigen webshop en ze verkopen het via verschillende drogisten. Google even naar hun site. De verzendkosten via de webshop vind ik wel weer hoog, 4,95 .