We hebben zaterdag de B opgehaald. Ziet er geweldig uit. Een kleine vraag: Als je 'm inklapt valt de as met kleine wielen over de as met grote wielen. Die zit dan vast met twee "klikjes". Maar bij het uitklappen gaat het wel heel moeizaam. Ik moet echt veel kracht zetten, met de hand en dus ook voorovergebogen -wat op dit moment niet zo fijn is- om de twee assen los van elkaar te krijgen. Volgens het filmpje op de bijgeleverde DVD en volgens het boekje hoef je slechts een zetje te geven met je voet.... nou no way dat dat lukt! Worden die "klikjes" misschien bij gebruik wat losser? Of blijft het zo lastig? Of wat doe ik fout?
hmm bij mij gaat het wel makkelijk, hoef nergens kracht voor te zetten. Misschien even terug naar de winkel gaan, vind het wel lastig om zo uit te leggen.
Wij hebben in de winkel ook een hele demonstratie gehad en we moesten het van die vrouw ook ieder 2 keer zelf doen. Erg nuttig. Als de 2 wieldelen nog op elkaar liggen, dan moet je inderdaad een kleine duw met je voet op de onderste as leggen (de as met de kleine wieltjes) Met de hand gaat dit bijna niet, maar met je voet is het zo gepiept. En dan slinger je hem zo open. Ik hoop dat je wat aan de uitleg hebt en anders even in de winkel vragen of ze het voordoen! Succes ermee!