hallo ik heb een kinderwagen van x adventure gekocht ,maar ben opzoek naar adapter om er een auto stoeltje op te zetten. heeft iemand die misschien te koop of heeft iemand er een foto van zodat ik kan zien hoe die eruit moeten zien.
je kunt gewoon naar een babyzaak gaan, hier verkopen ze die... hoef je maar te vragen! Ik heb zelf de inmotion3 en gisteren heeft me vriend die adapters ook gewoon geraadg. kosten trouwens 30euro
Ik heb ook een X Adventure met een adapter, maar ik vind het echt een onding. De mc zit of heel hoog op het onderstel of heel laag en echt makkelijk is het bevestigen niet.. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
uhmmm bij mij zit ie niet laag en ook niet hoog hoor.... het is niet heel makkelijk om de adapters erop te klikken... vergt wel een beetje kracht maar heel moeilijk ook niet... welke xadventure heb jij dan?
ik heb de inmotion en das dus net het andere onderstel van de xadventure... wee niet of daar misschien het verschil zit?
Ik heb adapters voor mijn Quinny wagen via marktplaats gekocht, misschien ook een idee, scheelt de helft qua geld vaak.
nee er is niet veel verschil tussen de quicksilver en de inmotion alleen is het ene frame van aluminium en de ander van staal! verders is de bak van de inmotion wat luxer... enneh tip: je kan het onderste gedeelte van de adapter gewoon op je frame laten zitten als je je bak er opzet! gewoon ze een klein beetje naar buiten zetten! De bevestiging is dan eenmalig endat scheelt een hoop! btw: De adapters kosten bij ons gewoon 25,-
wij hebben ook een x adventure.. swifel tripple. ook hebben wij hier een adapter voor.. deze hebben we er gelijk bij gekocht geloof dat ie 20 euro was? bij gardo gekocht.. het opzetten van adapter vond ik ook echt onmogelijk, maar is gelukt. naar mijn idee moeten ze er wel weer vanaf want anders kan ik de kinderwagen niet inklappen..hhhhmmmm. moet nog maar eens een paar keer oefenen. hahahahah
Als je het onderste deel dus het deel dat om je buis zit er op laat dan moet hij gewoon inkunnen klappen met adapters en al