heb een hele leuke luiertas gezien een vriendin van me zei; dan koop je hem toch gewoon. misschien is het wel zo makkelijk maar ik ben nog niet zwanger! zijn er meer mensen die dit doen? of ben ik een beetje vreemd, heb hem nog niet gekocht
Ik heb dit nooit gedaan, ik heb twee keer gewacht tot de eerste echo, zodra die goed was durfde ik wel te shoppen. Nu heb ik een keer een miskraam gehad, dus was extra bang dat het weer mis zou gaan. Maar als jij persé die tas wilt hebben, lekker kopen toch? Bedenk wel dat er zoveel leuke luiertassen zijn en misschien wil je als je eenmaal zwanger bent wel een bijpassende bij je kinderwagen...
Gewoon doen! Geniet van die leuke spulletjes. Jullie kindje komt er vast wel en dan heb je hem tenminste. Anders denk je dan misschien van : had ik maar... Vind je het tegen die tijd niks meer, dan is er altijd nog martkplaats
Ik zou het niet doen. Ik ken iemand die al 3 jaar spulletjes in de kast heeft en nog steeds niet zwanger is...
Ik had zelfs al een kinderwagen voor ik zwanger was. Vond hem zo leuk en was een koopje dus gewoon gedaan met het idee dat je het altijd weer kunt doorverkopen
Ik zou het niet doen.... Hier heeft het bijna 4 jaar geduurt voordat we eindelijk zwanger waren, als ik 4 jaar lang al zou shoppen e.d. zou ik elke keer als ik de spulletjes zag extra verdrietig worden! Een luiertas zou ik ook niet kopen, want idd, wie weet zie je tegen die tijd wel weer een andere die je mooier vindt of is die die je nu gezien hebt weer ouderwets.
Gewoon doen! Ik heb het zelf ook gedaan bij onse eeste en vond het juist leuker dan in de zwangerschap.
Ik zou het echt niet doen, hier 9 jaar lang bezig geweest om zwanger te worden, waarvan 6 jaar gedokterd. je weet nooit van te voren of het lukt, kinderen neem je niet even, als je geluk hebt mag je ze krijgen. Mocht het niet lukken en jaren duren, dan is het 1. heel confronterend om te zien steeds. 2. tegen die tijd zijn er weer hele andere leuke spullen. kan nog wel meer redenen op noemen, maar ik zou het echt niet doen.
Een luiertas kan je ook als een normale tas gebruiken, dus ik zie dit niet zo erg als een typisch babyspulletje.. ik vind het ook wel leuk om meerdere luiertassen te hebben zelf. Ik kocht zelf wel eens kleine dingetjes dit vrolijkte mij juist op omdat we niet zwanger konden worden eigenlijk. Maar ik kocht nooit grote dingen want dan is het wel erg frustrerend dat je het niet kan gebruiken. Het kan zijn dat je snel zwanger bent maar ook dat het lang duurt dus daar valt niks over te zeggen. Kortom dus: tas en kleine dingetjes oke, maar grote dingen zou ik niet doen. Maar het belangrijkst is wat jij zelf wilt en waar jij je goed bij voelt, dat kan een ander niet beslissen he .
Ligt er heel erg aan welke waarde je hecht aan spullen. Als je zo iets hebt van; ik wordt er alleen maar verdrietig van als het niet lukt dan moet je het niet doen. Als je zoiets hebt van; het zijn maar spullen, ze kunnen doorverkocht worden o.i.d. dan kun je het wel doen. Persoonlijk had ik het laatste, ik heb geen emotionele waarde aan spullen, dus als ik wat leuks zag, kocht ik het. Ik had ook al de luiertas voor ik zwanger was.. het is een Oilily tas met een hertje, die op dat moment erg gewild was, en ik vond hem super! Heb hem een poosje gebruikt als gewone tas, en straks wordt ie gebruikt als luiertas (waar die voor bedoeld is). En hij past straks absoluut niet bij de kinderwagen, want die is rood, en de tas is knalroze.. maar dat boeit me niet zo zou gewoon doen waar jij je lekker bij voelt
hihi heb ook een leuke oilily luiertas gezien en denk wel dat ik hem ga kopen. thanks voor alle reactie
je moet er ook even rekening mee houden dat zodra je zwanger bent je heel veel ineens moet kopen, wat ook hardstikke duur is! dus alles wat je nu hebt, hoef je straks niet meer te kopen! (al zou ik ook nog geen kinderwagen kopen. een luiertas kan je idd ook als gewone tas gebruiken). ik was mijn luiertas beu, en zag een prachtige gewone tas, dus andersom kan het ook