baby hammock

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door mamalisious, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalisious

mamalisious Nieuw lid

4 nov 2011
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ik ben zwanger van mijn eerste kindje. Heeft iemand van jullie ervaring met een baby hammock. Ik zit er over te denken er eentje aan te schaffen. Het lijkt me super handig, maar is dat ook zo?

2. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Het ziet er super schattig uit, maar volgens mij wordt het afgeraden door verschillende instanties die zich inzetten ter preventie van wiegendood.

3. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    ik heb er geen ervaring mee maar ik zou t niet aandurven.. ziet er wel super uit!

4. misa

misa Niet meer actief

Ziet er leuk uit! Maar ik zou eerder iets kopen wat je in de box kunt hangen, of een draagdoek, kan je ook in de box vastknopen!

5. mamalisious

mamalisious Nieuw lid

4 nov 2011
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    maar je legt ze vast in een tuigje zodat ze zich niet om kunnen draaien. Dan is het toch niet gevaarlijk voor verstikkingsgevaar? En wat me ook handig lijkt is dat je hem met een bepaalde klem aan de deurpost kan hangen zodat je hem altijd in de buurt hebt en ook mee kan nemen naar mijn ouders straks.

6. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ziet er leuk uit! Ik zou het alleen niet om te slapen gebruiken voor 's nachts, maar eerder als een soort wiegje voor in de kamer, in plaats van wipstoeltje of box!

Deel Deze Pagina