Ik heb er vaker van gehoord. Collega van mij heeft hem gehad. Tis een heel regulier merk hoor. Niks mis mee. Je moet alleen ff kijken of je hem ook op je kinderwagen wil klikken, want dan moet je speciale adaptors bestellen.
let op bij het kopen van autostoeltjes van marktplaats dat ze echt nooit een ongeluk hebben meegemaakt.
ja persoonlijk zal ik die niet 2e hands durven kopen tenzij je de mensen goed kent en zeker weet dat er nooit ene ongeluk mee gebeurt is
hallo. ik heb echt pech ,ik heb het vandaag gekocht. toen ik thuis was had ik het geprobeert om op de kinderwagen te doen maar hij paste niet. ik weet niet wat ik nu moet doen. moet ik een andere stoel kopen ? ik vind het te duur. ik heb net julie mailtje gelzen maar het was te laat. ik had al een afspraak gemaakt met die mensen.
Het wordt afgeraden om tweedehands autostoeltjes te kopen, omdat je niet weet of ze hard gevallen zijn of in een auto tijdens een botsing hebben gezeten. Dan zijn ze niet meer veilig (te vergelijken met een helm).
Wij hebben nog een maxi cosi cabrio te koop een zwarte incl. voetenzak... 2e hands maar door ons niet gebruikt (zat bij onze kinderwagen) Ziet er echt super uit! Als je interesse hebt kan je een pb sturen.