Hoi Linda, ik heb een vraag. Ik kolf mijn borsten 3 keer per dag helemaal leeg (220cc per keer, 's ochtends, 's middags en 's avonds) en kan daar fiona volledig mee flesvoeden. Borstvoeding live geven lukt niet, dus dan maar zo. Nu heb ik het idee dat mijn melk erg waterig is, maar dat wisselt ook. Fiona is de ene keer tevreden met 70 cc en de andere keer lijkt 140cc nog niet genoeg?? Is het zo dat de kwaliteit vd voeding minder is als ik maar 3 keer kolf per dag? Dus meer waterig en mider vet? Ik kolf niet alleen voormelk, zie duidelijk verschil nl. Ik hoor het graag. Harte groet, Selma
Nee hoor, daar hoeft de kwaliteit van je melk echt niet onder te leiden. Aan de borst zou ze weer waarschijnlijk ook wel de ene keer 70 en de andere keer 130 cc drinken, maar dan zou je het niet zien. Laat haar gewoon drinken zoveel ze wil en hou in de gaat of ze voldoende natte luiers heeft en goed groeit; dan is het ok. Misschien is het wel goed om de frequentie van het kolven nog iets op te schroeven. Dit kan tzt toch krapjes worden. vr gr Linda