Afname van BV, wat nu....

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door rheallover, 12 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    ik lees dit verhaal net, wat schandalig dat er huisartsen zijn die iemand zulke onzin op de mouw spelden! Blij dat dit recht gezet is hier.
    Wat ben je nu van plan rheallover?

2. rheallover

rheallover Actief lid

Alsnog bedankt voor het advies, echter ben ik de afgelopen 3/4 dagen om het uur de kleine aan het aanleggen geweest omdat ze na 15 min slapen/wakker liggen weer honger had, echter heeft dat niet geholpen, na dag en nacht haar vele malen te laten drinken is ze echter niet voldaan, op de late ochtend heeft ze vandaag de fles gehad, en ze heeft heerlijk een paar uurtjes geslapen. Ze was veel meer voldaan en het gaf mij ook meer energie.

Ik doe nu mijn eigen gevoel volgen en dat is toch waar zowel ik als de kleine het lekkerst bij voelen, nu krijgt ze vanavond nog de fles en morgen krijgt ze dan ook 2x de fles (nog wel steeds half gekolfd half nutrilon), na maandag ga ik echter afbouwen. Als ik verder zou gaan dan zou het ten koste van mezelf en uiteindelijk ook van Alyssa gaan.

Ik heb in ieder geval 6 weken bv kunnen geven en kan daar ook trots op zijn.

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Je meot doen waar jij je goed bij voelt.

4. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Wat ik erg jammer vind is dat je niet even contact opneemt met iemand die echt verstand heeft van borstvoeding!
    Een lactatiekundige is de aangewezen persoon. Die heb je ook bij jou in de buurt.
    In Oosterhout (ook niet ver bij je vandaan) zit ook een contactpersoon van de Vereniging Borstvoeding Natuurlijk. Ook zij kan je correcte info geven over een geschikte aanpak voor jullie.

Je huisarts moet zich DOODschamen. Als die inderdaad zulke onzin over borstvoeding weet te uiten, dan is die z'n diploma niet waard.

Deel Deze Pagina