om trots op te zijn, borstvoeding momentjes op foto

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Musty, 8 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    hele tijd geleden was hier al een topic waar je je momentje kon posten, maar dit topic is al enige tijd gesloten.

vond & vind het zelf altijd heel bijzonder

dus ik open er weer 1.

voed nu 19,5 mnd hopen nog even door te gaan:D

2. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Wat een mooie foto!

3. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    WoW, zeker mooi!

Ook even snorren...;)

4. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Niet echt een charmante foto, maar wel een mooie vind ik zelf. Was tijdens een fotoshoot toen Hugo 6 weken was en hij honger had gekregen. Heb toen gevraagd of ze ook van de borstvoeding foto's wilde maken. Toch bijzonder.

5. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    deze is me heel dienbaar. Omdat ik ondanks de borstvoeding super goed liep ik heb moeten stoppen wegens een postnatale depressie. Het doet me nog pijn. Ik ben blij dat ik er foto's van heb.

6. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Dat kan ik me voorstellen. Een schitterende foto is het!

7. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    pff krijg er weer tranen van hoor! Bij me zoon liep de borstvoeding niet want hij hapte gewoon niet aan me dochter was een natuurtalentje had gehoopt haar nu nog te mogen voeden maarja ik moet het van me af zetten maar dat is soms verdomd moeilijk. Ik heb maar 6 weken kunnen voeden.

Ik vind de borstvoeding foto's zo mooi en bijzonder allemaal. Prachtig dames

8. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Wow mooie foto's
    Ninja, fijn dat je de foto nog hebt
    Musty wat lang al ;)
    Kelly, mooie foto, Hugo kijkt je echt aan

9. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Voor het eerst aanleggen, het viel de vk op dat ze mij aan lag te kijken;)

Bijgevoegde bestanden:

10. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    wat een mooie foto's!
    Mijn foto is niet van het drinken op dat moment, maar dat hij na het drinken in slaap was gevallen. de foto is mij erg dierbaar.
    Bostvoeding is erg moeilijk gelopen en ik heb veel korter gevoed dan ik zo had gehoopt (nog steeds een beetje verdrietig over) maar als ik naar deze foto kijk dan denk ik: hij heeft er in elk geval even van genoten. Hij ziet er zo schattig uit op de foto

11. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ach, wat jammer nou!:(

Maar mag ik eerlijk en oprecht vragen waarom je niet kan voeden met een postnatale depressie?

12. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Kan niet wachten om weer opnieuw te beginnen en weer mooie plaatjes te maken :)

13. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    mag toch niet als je meds krijgt...die zijn schadelijk voor je kindje....Tenminste mijn nicht mocht het niet....die kreeg schadelijke meds om beter te worden, en daarom geen borstvoeding meer.

14. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Omdat ik medicatie slik. Daarbij heb ik ook nog even in het zh gelegen(niet voor een PND) maar ik was gewoon helemaal op! Ik kon alleen nog maar janken als ze om een voeding vroeg. Mijn lijf heeft 2 jaar in een overlevings stand gestaan door gezondheidsklachten en hele moeilijke zwangerschappen en dat kwam er na de bevalling uit.
    Het is voor mij een moeilijke keuze geweest maar ik kon haar zo wel uit handen geven als ik het niet meer trok. Kolven was voor mij ook veelste uitputtend. Dus vandaar dat het voor mij zelf beter was om te stoppen. Ik heb er wel veel verdriet van gehad dat ik het zo moest opgeven maar ik kon gewoon niet anders.
    Ik heb daarbij ook echt moeite gehad met het accepteren van me dochter ze voelde niet van mij en wou ze ook niet aan me lijf hebben. Het is een moeilijke tijd hoor.

Maar wie weet in de toekomst als we ooit nog voor een 3de gaan dat ik wel met alle liefde borstvoeding kan geven

15. zogelukkig

Mmm, ik had dus niet aan medicatie gedacht ...:(
    Ik weet niks van postnatale depressie, alleen van borstvoeding. Ik dacht al dat je je dochter misschien niet aan de borst wou.
    Zijn er tegenwoordig geen antidepressiva's die wél mogen bij borstvoeding?
    Is er kans op herhaling? Kan je het voorkomen?
    Ik gun gewoon iedereen een fijne borstvoeding!

16. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    op dit moment denken we dat we zo compleet zijn maar je weet nooit wat er in de toekomst gebeurd he.

Maar ik weet eigenlijk niets van of er veel kans op herhaling oid is. Denk wel dat ze er goed bovenop zitten bij een volgende zwangerschap en dat ik de symptomen ook wel goed zal herkennen en het dus niet zo snel zal afschuiven op de vermoeidheid enz.

Ik weet ook niet of er medicatie is die wel mag met borstvoeding ik heb al div meds gehad niet alles werk zoals het moet werken.

Daarom ben ik blij dat ik nog wel 6 weken borstvoeding heb gegeven want de eerste weken genoot ik er wel van! En ik heb de foto,s die zijn me heel wat waard! ook omdat ik die tijd met me dochter nooit terug krijg en me daarover best schuldig kan voelen.

17. zogelukkig

Heeft het lang geduurd?

18. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ja ik heb het nu nog gelukkig wel wat minder tegenover me dochter maar borstvoeding ik kan niet goed tegen huilende kinderen of stress. Vaak nog wel somber enz. gelukkig heb ik goede hulp daar ben ik wel dankbaar voor! Maar het gaat wel de goede kant op..

19. zogelukkig

Jeetje zeg, wat naar voor je, wil je sterkte wensen!;)

20. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    dank je!

Deel Deze Pagina