Hoi lieve dames, Ik was gewoon ff benieuwd. Ik ben altijd best slank geweest, maar kan nu gewoon mijn buik niet meer inhouden. Vooral aan het eind van de dag staat ie helemaal bol uit. Ik weet dat het nog geen baarmoeder kan zijn en waarschijnlijk alleen maar darmen/veranderingen van binnen zijn, maar herkent iemand dit? Ik vind het natuurlijk prachtig en heb wel het gevoel dat mijn onderbuik net boven schaambeen wat harder aanvoelt. Kan dit? Het valt echt op aan het einde van de dag dat ik zwanger ben! 😊 Morgen 7+3 en eerste echo!! Zo leuk, maar zo zenuwachtig!! Renske.
Eerst en vooral proficiat met je zwangerschap. Je baarmoeder is aan het groeien en die duwt de darmen omhoog. Dat geeft je bolle buikje. Zeker op het einde van de dag aangezien je dan al wat hebt gegeten! Ik had het vanaf 10 weken. Nu is het een prachtige zwangerschapsbuik Iedereen verschiet ervan omdat dit mijn eerste zwangerschap is! Geniet ervan!
Heb ik ook heel erg hoor!! Ik ben nu volgens de app 6+1 en zo ziet mijn buik er vooral na het eten uit! Ik ben ook slank dus als de dood dat mensen het voor de 10 weken al zien