hier is het ook minder hoor waar het idd een keer per dag was en heftig is het nu 1 keer in de twee weken en saai wel lekker maar dat vurige is er niet meer bij ik zelf vind dat jammer mijn man zegt alleen tja nou ja komt wel weer is even de situatie nu lief he alleen ik blijf me schuldig voelen ik heb daarintegen best wel zin soms maar ik zet me er kan me er niet aan toe zetten ben veelste moe...
@streepjes: wat dat betreft ben ik het helemaal met je eens. Mijn vriend zou er ook echt niet boos om moeten worden..en dan kan ik vertellen dat wij 1x in de 2 weken nog niet eens halen. Nadat ik een keer bloed verloren heb na het vrijen vond ik het gewoon een hele tijd te eng. Ik voel me wel eens lullig tegenover mijn vriend, maar als hij boos zou worden dan zou hij helemaal de pot op kunnen, dan toch helemaal niet meer zeg.
Is het standaard dat je libido minder word als je zwanger bent? Of is dat niet bij iedereen zo. Ik heb nu nog wel gewoon veel zin. Bij hoeveel weken komt dat meestal?
Gek genoeg bij mij geen problemen, libido is zelfs nog meer verhoogd dan voor mijn zwangerschap. Kari
@ariel: volgens mij is dat niet standaard zo hoor. Er zijn ook vrouwen die juist meer zin krijgen tijdens de zwangerschap of waarbij het hetzelfde blijft. Er valt volgens mij maar weinig over te zeggen.
Kan me ook aansluiten hoor! Hier ook een stuk minder vaak zin en dus ook minder sex. Mn mannetje snapt t gelukkig wel, en voelt zich ook niet afgewezen, maar toch merk ik dat ie t niet altijd leuk vindt.. Hopelijk trekt het nog bij Hem op een andere manier verwennen werkt bij ons wel, maar toch vind ie dat ook niet altijd leuk (en ik ook niet ) Volgens de VK was dit best wel vaak voorkomend in de zwangerschap. Laten we het hopen!
Ik heb helemaal geen zin, en voel me er ook niet goed bij. Ik ben heel de avond misselijk. MIjn vriend snapt het goed ien ik ook zeker niet geirriteerd/ chagerijnig of wat dan ook. We knuffelen even lekker voor we gaan slapen en dat is het. Jammer dan, maar het is niet anders hoor!
Ja, dat is ook zo... Het is een stukje acceptatie, want voor hem is het vrij moeilijk in te beelden dat ik nu in één keer best wel verander. Eerder naar bed 's avonds, minder zin in seks en noem maar op. Hij weet dat het erbij hoort, maar toch is hij teleurgesteld en ik vind het zelf dan vervelend.. Daarom wil ik hem verassen.. en misschien dat hij het dan ook beter snapt.
Hier eigenlijk het probleem..dat ik niet durf... Ben zo bang dat als we het zouden doen.. dat het mis gaat.... Misschien heel stom..maar we hebben nu dus al 3 weken niet gesekst.. zolang weet ik het nu.... Hij heeft er gelukkig vrede mee..en snapt me helemaal.. maar hopelijk ga ik het nog wel durfen.. En het ligt niet aan de zin ....die is er wel...
Nou ik heb ook al weken geen zin (komt ook doordat ik overspannen ben denk ik) en we hebben het dus al weken niet gedaan... Heb zoveel aan mijn hoofd en ben heel moe en lusteloos in het algemeen, ik mis het niet eens. Vind het heel erg voor hem maar hij maakt er geen punt van. Dat zou ik trouwens ook echt belachelijk vinden! Moet ik wel zeggen dat we het de laatste maanden sowieso alleen nog maar 1x in de week (in het weekend uiteraard) deden, maar toch, altijd beter dan niks natuurlijk...