Hallo, Graag zou ik willen weten of iemand dit herkent... Ik heb voor en na me eisprong zingend de kerk gedaan en de dagen daarvoor ook, dus mijn vruchtbare dagen. Ik zou wel zwanger willen Zijn. Nu is het zo dat ik over 2 daagjes ongesteld moet worden maar voel niet echt super deze dagen. K zal eens op een rijtje zetten waar ik last van heb Hoge temperatuur Hoofdpijn meestal avond Koud Aambeien in het begin K zie ook blauwe Aders op m'n borsten Jeuk bultjes op m'n been Raar gevoel in me buik soms rommelig Vandaag wit/crème afscheiding Af en toe hele lichte steekjes S ochtends las van lage rugpijn maar heel licht Misselijk maar dat heb ik vaker Moeee Sochtends last van keel Honger lijkt alsof overal Zin inheb Herkent iemand dittttt???? Kan het zijn dat ik zwanger ben???
De kans is altijd aanwezig als je onbeschermd vrijt. En als je graag zwanger wilt worden lijkt het mij beter om niet meer zingend de kerk uit te gaan. Maar gewoon laten zitten haha p.s. als je te graag zwanger wilt zijn, kun je ook schijnzwanger zijn.
Hahaha ja dat laten zitten wilt me man nog effe niet vandaar Omdat ik me zo voel wil ikgraag weten of mensen dit hebben mee gemaakt
Idd. Word dan weer zo'n gevalletje ik wil wel maar jij nog niet.. en zwanger is zwager dus pech voor man
Haha ja zwanger is zwanger dat weet iedereen die de methode voor het zingen de kerk uit' toepast. Even terug nu naar het onderwerp? Kan ik dus zwanger zijn? Heeft iemand dit mee gemaakt??
Het kan door stress komen of doordat je je er teveel op focust. Of je moet een test doen dan weet je of je zwanger bent
Naa stress kan het niet zijn misschien omdat ik er te veel op let K zal de test pas doen wanneer ik een dag overtijd ben
Ik dacht ook vaak zat dat ik zwanger was maar het niet zo was Gewoon doordat ik op elk dingetje lette
Ja klopt dat heb ik ook maar k voel me nooit zo voordat ik ongesteld word Ik heb ook nooit last van buikpijn nu is het zo dat ik toch wat voel gwn een raar gevoel