Afnemende misselijkheid

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bo20, 20 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Hoi..

Even een vraagje; mijn misselijkheid neemt af en ik vroeg me af of dat normaal is in de 9e week of dat er misschien iets mis is? Heb wel groeipijn in mijn buik nog steeds en ook zéér pijnlijke borsten.

2. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Hallo Bo,

Volgens mij is dat redelijk normaal hoor. . Ik had eerst ook enorm pijnlijke borsten en dat was mijn enige kwaaltje maar dat is sinds een dag of 4 ook sterk afgenomen (dus ook mijn symptomen verdwenen langzamerhand rond die tijd, en mijn frummeltje doet het goed!)

3. Chelsea

Chelsea Bekend lid

6 aug 2006
    526
    0
    0
    Keukenassistente
    Rotterdam
    Heerlijk toch dat je misselijkheid afneemt :D
    Bij mij was dat met 12 weken.
    En toen had ik eindelijk het idee dat ik echt van mijn zwangerschap kon gaan genieten.
    Ik heb de eerste tijd "ziek" op de bank gelegen.
    En nu voel ik me echt super.

4. zara06

zara06 Actief lid

18 jan 2007
    160
    0
    16
    bij mijn werd het ook minder hoor vanaf week 9 ik had nog wel pijnlijke borsten enzo maar het betekent niet dat er iets mis is ene keer heb je meer last andere keer minder :) geen kwaaltjes betekent niet dat er iets mis is dus want ik heb nu helemaal nergens last van!voel me goed soms vergeet ik zelfs dat ik zwanger ben.. :)

5. laatje

laatje Fanatiek lid

5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Ik ben nu 10 weken zwanger en meen te merken dat de misselijkheid bij mij ook aan het afnemen is. Ik heb nog wel van die aanvallen overdag, maar niet meer dat continue weeige gevoel.. Ik moet zeggen dat ik nu ook wel meer rust neem overdag, dat zal ook wel schelen. Maar dat maakt niet uit, ik zal blij zijn als ik helemaal van die misselijkheid af ben.. Als ik mijn moeder achterna ga, dan heb ik er 9 maanden last van!

6. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    bij mij wordt het nu juist erger :cry:

7. Alida27

Alida27 Actief lid

11 mei 2006
    497
    0
    0
    Verzorgende
    Rhenen
    Ik ben nooit echt misselijk geweest...
    En met ons wonderfrummeltje is alles goed!

Elke zwangerschap is weer anders!
    Geniet ervan!

Groetjes,Alida

8. gemini79

gemini79 Lid

9 jan 2007
    34
    0
    0
    Hoi,

is heel normaal hoor, het komt doordat je lichaam went aan de hormonen. Geniet er maar van, want bij mij is het nog steeds niet over.

9. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Vanaf week 9 was de misselijkheid van de een op de andere dag over! Was daarover ook heel onzeker maar ik kon eindelijk weer genieten van mijn dagen :)

10. Line

Line Fanatiek lid

7 jan 2007
    2.694
    266
    83
    Dat kan heel goed! Het wordt dan in ieder geval iets minder. Het kan best zijn dat je op sommige dagen nog wat uitschieters heb. Ik ben nu 18 weken zwanger en het is voor mij nog elke ochtend afwachten of ik nu de dag mét of zónder overgeven kan beginnen :confused: .
    Vandaag was het weer zonder. Het gaat dus echt met schommelbewegingen. In ieder geval heb ik die misselijkheid van hele dag kwijt :D .
    Trouwens, heel veel meiden hebben last van zere en gespannen borsten. Daar heb ik nou helemaal geen last van. Zo zie je maar dat het echt voor iedere vrouw anders is!

Geniet van je zwangerschap!

Liefs

Deel Deze Pagina