Hoi, Onze kleine man is nu ruim 3 weken. Overdag is hij zo zoet, maar in de nachten blijft hij komen. Hij heeft veel last van krampjes wat natuurlijk een oorzaak kan zijn. Ik zou willen dat hij in de nachten zo slaapt als overdag. Gister overdag kon ik hem echt niet wakker houden. Hij viel na elke voeding als een blok in slaap. Hoe kan ik ervoor zorgen dat hij juist in de nachten beter slaapt? En moet je echt steeds zijn vraag beantwoorden, want hoe krijg je er dan een ritme in? Ben voort echt op. Het is nog vroeg. Het liefste zou ik nu weer meteen gaan slapen, maar wil zoonlief toch laten merken dat het overdag is. En ik weet, we zijn pas 3 weken op weg en zal ook geduld moeten hebben, maar soms heeft de vermoeidheid de overhand. Alvast bedankt voor jullie hulp.
Hoi. Het is ook zwaar die nachtvoedingen! Dat mag je best zeggen. Maar inderdaad hoort het er nu wel echt bij. 's avonds en 's nachts drinken ze vaak, vaker. Mogelijk heb je nu ook nog de pech van regeldagen die rond de 3 weken voor komen. Geef eraan toe, dat is het beste wat je kan doen voor je kindje. Een dag-nacht ritme gaat meestal pas tussen de 3-6 maanden komen. Groetjes Saskia