Hallo allemaal, Ik heb voor dit berichtje even een nieuw account aangemaakt. Ik ben benieuwd naar jullie mening. Ik ben momenteel bezig met een cursus zwangerschapsmassage en ik wil als ik dit heb afgerond graag beginnen met het geven hiervan aan huis. Toen ik zelf zwanger was ben ik hier in de buurt op zoek gegaan en ik vond er verrassend weinig keus. Je moest echt de binnenstad in met alle problemen en extra kosten van het parkeren van dien. Ook hebben de meeste aanbieders geen speciale massagebank voor zwangere vrouwen waar je je buik in kwijt kunt om zo op je buik te kunnen liggen (wat natuurlijk heerlijk is met zo'n dikke buik). Ik wil dus bij mensen thuis komen met de massagebank om een ontspannende zwangerschapsmassage te geven en mijn vraag aan jullie is of jullie hiervan gebruik zouden maken en zo ja, wat je er voor over hebt qua bedrag. Het wordt niet vergoed door de verzekering omdat er geen medische noodzaak is (gaat puur om ontspanning). Hier in de omgeving wordt er meestal 60,- voor een uur gevraagd (of meer). Ik ben erg benieuwd naar jullie mening. Groetjes!
Ik heb ong 2 weken geleden zon massage gehad. Gelukkig zat er iemand bij ons in t dorp. Ik ga normaal naar n andere masseuze. Ik was niet helemaal tevreden over de massage zelf maar dat ter zijde. Ik vond het iig erg lekker om weer een massage te krijgen en even te ontspannen. Hier vroeg ze er 52,50 voor, voor n uur. Wij wonen wel in een dorp dus misschien dat dit verschil maakt.
Het lijkt me heeeeeerlijk, maar vind het wel een behoorlijk bedrag . Ik snap dat je je kosten eruit met halen hoor,, maar weet niet of ik het heel snel voor mezelf over zou hebben zeg maar.
Je moet even kijken wat er in je buurt aan geboden en aan de hand daarvan eronder beginnen. Denk ook eens aan een openings-korting? Zo begin je wel onder je prijs, maar maak je het aantrekkelijk. Daarnaast hoog je je prijs niet, maar ga je na de actie de werkelijke prijs hanteren. Leuk om ermee bij mensen thuis te komen, denk dat dat wel werkt. (even een ander vraagje, maar waarom maak je hier een nieuw account voor?)
Dat is een euro per minuut, dat zou ik er niet voor betalen. Meer dan 40 piek per uur zou ik er eigenlijk niet aan kwijt willen zijn.
Bedankt voor jullie reacties zo ver. Ik zit inderdaad ook te denken aan een kennismakingstarief. Als men het dan lekker vindt dan komen ze hopelijk terug voor nog een keer. Ander account omdat het niets te maken heeft met mijn andere posts. Had misschien niet gehoeven inderdaad maar voelde me er prettiger bij. Nog andere tips of ideeën? Of ervaringen?
Ik betaal 25 voor een zwangerschapsmassage van een klein uurtje. Dit is bij een mevrouw aan huis, die ook zo'n speciale bank heeft waar je buik invalt zeg maar. Dus 60 zou ik absoluut veel te veel geld vinden. Ik zou er denk ik max rond de 40 voor over hebben...