Man/vriend mee met eerste echo?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mooni, 13 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mooni

Mooni Actief lid

12 okt 2007
    316
    0
    0
    Even een vraagje;

Bij jullie eerste echo, gingen jullie man/vriend ook mee?

Zijn er ook mensen die alleen zijn gegaan?
    Ben benieuwd naar de reacties...

liefs Mooni

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    zeker met z'n 2en!

3. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Echt wel, alle echo's!
    De eerste keer ook naar de gewone VK-controle, daarna niet meer.

4. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Yep. Hij vond het prachtig om te zien! Bovendien moet ik er niet aan denken dat op de echo blijkt dat het niet goed is en je daar alleen bent. Nee hoor, echo's doen we samen. Net als eerste controle bij eerste baby bij de VK vanwege fam. geschiedenis. Alle andere controles ga ik alleen.

5. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Mijn vriend kon helaas niet mee met de eerste echo hij vind dat erg jammer niet overal bij te kunnen zijn. Me de 20 weken echo heeft hij een week vrij genomen zodat hij zeker weet dat hij erbij is.

6. Floddertje

Floddertje Actief lid

10 mei 2007
    460
    0
    0
    Noord-Holland
    Echt wel dat m'n mannetje meegaat naar de eerste echo! Ik hoop dat hij mee kan naar alle afspraken bij de verloskundige...

7. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Mijn vriend gaat mee naar alle echo's, hij vind het heel erg mooi om te zien. Ik voel wel wat er gebeurt in mijn buik, hij kan dat niet voelen, dus hij vind het erg mooi om te zien :)

8. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    mijn man is altijd met iedere echo meegeweest hij zou het niet willen missen

9. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    Hoi meiden,

Ik heb gewoon echt de ideale man. Gaat mee naar de verloskundige, naar de gyn naar van alles. Ik hoef niet apart naar een echoloog (of hoe dat dan ook heet) want mijn verloskundige heeft een echo apparaat op zijn praktijk. Super handig.

Groetjes Lotte

10. Kimos

Kimos Actief lid

13 aug 2007
    475
    0
    0
    Groningen
    Natuurlijk! Hij heeft geen enkele afspraak/echo gemist,was voor hem ook niet meer dan logisch en vond het dan ook raar regelmatig vrouwen alleen in de wachtkamer te zien.

11. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    Mijn man is de 1e keer mee gegaan naar de verloskundige en voor de 1e en 2e echo ook. volgende keren vk ga ik alleen maar met 'n echo is hij erbij.

12. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ghehehe echoloog.

13. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    De mijne is met elke echo en controle mee geweest en ook die die nog komen gaan komt hij steeds mee.

14. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Tja, wat voor de 1 vanzelfsprekend is, is dag voor de ander niet.

Mijn vriend zou minimaal een halve dag vrij moeten nemen voor een afspraak van 10 minuutjes bij de VK. En zo spectaculair zijn die controles nu ook niet. Voor ons dus echt overbodig. Ik zit prima alleen bij de VK.

15. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    De mijne gaat mee naar elke echo én elke afspraak :)

16. miekiemiek

11 feb 2008
    97
    0
    0
    Mijn man niet hoor. Ik vind het ook niet echt nodig.
    De 20-weken echo wel, had hij ook wat rooie oogjes (zo schattig). En het intakegesprek en de eerste echo. Verder echt niet. Dit was trouwens tijdens mijn eerste zwangerschap. Nu heb ik nog geen afspraak gehad natuurlijk. 8)

17. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Zeker de eerste echo lijkt het me erg prettig voor je man om mee te gaan. Gewoon omdat het dan voor hem iets je werkelijker wordt. Dan ineens ziet hij wat er in jouw buik gebeurd!
    Mijn man gaat trouwens naar iedere controle mee. Ik had hem al weleens gezegd van; ach straks, met die controles wat later bij de vlos hoef je niet iedere keer mee hoor. Maar hij wil het heel graag. Wil alles graag samen met mij beleven en er voor me zijn gewoon. Erg lief toen hij dat zei. En tja het kost wat halve dagen en op zich vond ik dat wel zonde, maar ik laat het maar zo :) want vind het ook weer wel gezellig en fijn.

18. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Bij het intake gesprek en de echo's zal mijn vriend er bij zijn. Voor de gewone controles is het leuk als hij toevallig kan vanwege zijn dienst van die week, maar kan het niet, is het ook prima.

19. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Met alle echo gaat hij zeker mee!
    Maar controles hoeft van mij ook niet hoor...als hij er toevallig is of in de buurt is gaat hij mee.

20. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Mijn man is ALLE bezoeken nog meegeweest! Hij heeft z'n werk thuis, is eigen baas en kan er dus uitbreken wanneer hij dat wil. :D

Deel Deze Pagina